niedziela, 3 lutego 2013

BAL PIŁKARZA

Witajcie po małej przerwie ! Moją nieobecność usprawiedliwiam studiami - od kilku dni trwa sesja ale ja mam na szczęście już wszystko pozaliczane w przedterminach ;) Mam teraz cały luty wolny , teoretycznie , ponieważ na miesiąc podjęłam pracę - pd 5 do 8 rano robie kanapki sałatki itp a następnie do południa rozwoże je po firmach . Cięzko mi wstawać o 4 rano ale posypalo mi się auto a samo się nie naprawi. Ale nie o tym mowa w dzisiejszym poście ! Mój chłopak trenuje piłkę nożną i na zakończenie sezonu jego klub zorganizował BAL PIŁKARZA ;)  Postawiłam na różową baskinkę ;>
Oczywiście z tej okazji musiałam iść do fryzjera pofarbować odrosty :D








28 komentarzy:

  1. I love this post, your blog is gorgeous dear <3333
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczną masz tą sukienkę, możesz się przyznać gdzie kupiłaś? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Carinissima ! Mi piace molto !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Very pretty dress!!! You look gorgeous!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz na każdym zdjęciu niesamowicie ;) Super razem wyglądacie. Pierwszy raz się spotykam z takim, czymś by klub organizował taki bal ;D Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie wyglądasz!
    sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz! Jaki masz naturalny kolor wlosow';) ? Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi Paulina :)
    thank you so much for your lovely comment you left on my blog! <3
    You are such a beautiful girl!! I really like your hair!
    xoxo from Munich

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękna sukienka :)
    Jestem nowa zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. You look so perfectly pretty!
    X, Ancia
    overdivity-fashion.blogspot.com
    If you like my blog and follow it via GFC, BL of FB leave a note and I'll make sure to follow back :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hey thanks so much for the comment. and yes id love us to follow each other, ive started following you, hope you do the same :)

    that pink colour really suits you xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękną sukienkę <33
    fajny blog obserwujemy ;>? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog :)
    ładne zdjęcia
    dziękuję za komentarz
    Ja już Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna sukienka :)))

    dzięki za miły komentarz :)))
    pewnie, że możemy nawzajem obserwować swoje blogi, daj znać jak już to zrobisz :)))) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello beautiful, you are very pretty! I love the outfit... and dress (L)...

    Visit my blog and participate in the giveaway, you can win free sunglasses! :)

    A kiss from Stylish love

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za komentarz ;) pewnie że obserwujemy

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice blog, great style, cute pics ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie masz piękne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. you look really pretty girl ^^ I love your dress.
    Thanks for visiting my blog! Of course we can follow each other.
    I just followed you. Hope you do the same xx

    Caroline
    http://missoline.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Aww supercute pink dress on you! So chic!

    OdpowiedzUsuń
  22. You look gorgeous, love the dress it's so pretty

    http://alittlebitunique.blogspot.co.uk/

    x

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ fantastycznie wyglądałaś!!! <3 Mam nadzieję, że zabawa była udana! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. you look so pretty and your outfit is amazing

    i hope to visit my blog and follow each other if you want let me know by leaving comment on my blog

    www.thepurpleballon.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny taki bal.;) Ślicznie wyglądacie razem, a ta kreacja na Tobie wygląda przepięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń