czwartek, 19 kwietnia 2012

MIĘTOWE SZALEŃSTWO

Rok 2012 zdecydowanie podbił kolor miętowy. Osobiście nie przepadam za tego typu kolorami i raczej unikam ich w odzieży ale buty jak najbardziej mogą być miętowe. Przeglądałam sklepy internetowe i znalazłam kilka ciekawych dla mnie okazów ;)




Niestety w tym miesiącu moge tylko pomarzyć , naprawa auta pochłonęła wszystkie moje środki. Ale nie żałuje cenie sobie wygodę i punktualność, na którą nie można liczyć ze strony MPK. Tak a'propos to mam Peugeota 206 polecam wszystkim babeczką ;)

 







7 komentarzy:

  1. Tak, tak! Ja teraz zbieram na miętowe spodnie :D Obserwuję i zachęcam do tego samego, pozdrawiam ;)
    isabelandagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za komentarz i oczywiscie zapraszam czesciej do siebie :)
    Problemy z narysowaniem nosa tez miala ale juz nie ma dzieki porada Samanty :) polecam :)
    A co do mojego stylu to ja po prostu mysle ze jest on normalny i kniektorzy go po prostu lubia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. M jak mięta, wszystkie są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten kolor:) Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak,pastele i miętowe kolorki rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo wow! ostatnie sa boskie.... jak wiesz gdzie kupic to poprosze link ;p;p koturny mietowe zamszowe tez cuda...
    pozdrawiam :) juz mi sie podoba.... ide dalej.. :)

    OdpowiedzUsuń