poniedziałek, 3 września 2012

ITALIA zakupy

Im więcej chodzę po sklepach tym więcej mi się podoba ale te ceny ... ;/ dzisiaj znalazlam cudna torbe do laptopa jak torebka za 69 euro ... wybralam tansza opcje i kupilam slodki parasol w serduszka za 7 euro. Pokarze fam kilka fotek dodatkow , ktore mi sie spodobaly ;) Zapewne zauważycie , że mam lekkiego fioła na punkcie serduszek i kokardek ;)



słodkie breloczki w kształcie torebek









i ta przecudna torba na laptopa <3 z tego sklepu kupilabym wszystkie torebki i portfele z serduszkami !!



i w koncu kolorowe parasole w serduszka i kropeczki , ja wybrałam brązowe serduszka





ostatnie zdjęcie z dedykacją dla mojego ukochanego , za którym bardzo tęsknię :**

8 komentarzy:

  1. parasolka jest niezwykle urocza - sama chętnie bym taką przygarnęła! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niektóre rzeczy świetne;)
    obserwuję i będę wdzięczna za rewanż;)

    http://whatilovethemostinside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te rzeczy. ja też mam fioła na punkcie serduszek i kokardek, mam mnóstwo rzeczy z kokardkami szczególnie :)
    parasolka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza parasolka :)
    tak zakupy we Włoszek to bajka, sama zawsze wracam z mnóstwem zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne torebki , aż zamarzyła mi
    się podróż do Włoszech <3

    www.chaarle.blogsport.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Love first studded pink bag! is amazing!
    great pics.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj przygarnęłabym wszystkie te torebki;) Obserwuję i zapraszam do siebie blondesmentality.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przygarnę wszystko z tego sklepu, naprawdę.

    A ostatnie zdjęcie jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń