wtorek, 16 października 2012

Turcja - Bodrum

Skorzystam z wolnej chwili ( a mam takich chwil ostatnio bardzo niewiele - podziękować mogę tylko osobie, która układała mój plan na studiach ) i podzielę się z Wami wrażeniami z Turcji. Była to już moja druga wyprawa w te rejony - tym razem wybrałam Bodrum. Typowe portowe miasteczko , usytuowane na bardzo górzystych terenach co niestety skutkowało brakiem plaż ;( Muszę przyznać , że nad morzem byłam raz - wejście do wody było utrudnione przez ostre kamienie a zamiast plaży był wylany beton i kilka leżaków .
Na szczescie miałam 2 baseny hotelowe a w miejscowości obok był Aquapark .

Jeśli chodzi o zakupy TOTALNA PORAŻKA . Bodrum bardzo uległo europejskim wpływom ( zapewne ze względu na sąsiadów - Grecje) i ceny mieli jak z kosmosu, do tego stopnia , że nie chcieli się targować !
Moje zakupy skończyły się na 4 torebkach, kilku szalach i perfumach ...

Jak już wspomniałam Turcja sąsiaduje z Greckimi wyspami - ja wybrałam się na jednodniową wycieczkę katamaranem  na KOS. Wrażenia średnie- pogoda cudowna ale znowu brak plaż i okazji dla zakupoholików.















5 komentarzy:

  1. masz cudną figurę! świetne kolorki :) zazdroszczę wyprawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia! bardzo podoba mi się Turcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, ale masz ciało ;OOOOOOOOOOO

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne fotki z Turcji.
    sama tam była 2 razy, ale akurat w Alanyi i Side

    ps. mam te same różowe szorty z Tally Weijl :P

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku ale pięknie! <3 Faktycznie lepiej na basenie hotelowym niż w tym morzu.;P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń