środa, 13 marca 2013

a jednak koszule

Wyjdzie na to , że zaprzeczam sama sobie - kilka postów temu pisałam o metamorfozie polegającej na noszeniu samych bluz ... Ale w piątek mam iść na urodziny nie chciałam znowu sukienki więc szukałam koszuli - a , że spodobało mi się kilka to już trudno. Ogólnie nie mam zwyczaju tworzenia postów pokazujących nowości w mojej szafie ale ostatnio mam tyle na głowie ,że na kolejną stylizację możecie liczyć dopiero w piątek.

3 koszule typu mgiełka ,elegancka koszula z lamówkami , kolejna różowa pomadka do kolekcji oraz neonowe tregginsy ;)





tagi : neonowa koszula, zolta koszula, limonkowa koszula, koszula z lamowka, koszula body, koszula stradivarius, koszule 2013, koszule z bershki, koszule bershka,mgielka bershka, neonowa mgielka, pastelowe koszule, pastelowa koszula z bershki, rozowa pomadka, pomadka manhatan, neonowe tregginsy, rozowe tregginsy, neonowy rozowy

15 komentarzy:

  1. Fajne zakupy ;)
    za ile kupiłaś te cudeńka tregginsy ? :D cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. LOOKS LIKE SUMMER! GREAT COLORS! XX SANNI

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello honey :) Thank you for your lovely comment on my blog. I am now following you, hope you can do the same :)
    Have a nice day :o)

    xLOVEx http://veronicadelarge.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm inlove with everything you bought! so perfect! where are your shirts from? I am your new follower, please, if you want, follow me back!x

    OdpowiedzUsuń
  5. i am in love with all of these soft colors!

    OdpowiedzUsuń
  6. Adore all your prettily coloured shirts! Great lipstick shade.

    OdpowiedzUsuń
  7. of course :)
    i'm following you, noww it's your turn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Came across your lovely blog. I am following you now.

    I have a blog about skincare, hopefully you'd like to follow back :)

    lovebareskin.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cuda! wszystko :D
    miło jakbyś podawała sklep i ceny :D ajjjjjjj *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. koszule bardzo mi się podobają... piękne kolory.... czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam koszule;) cudeńka;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi Paulina!

    Thank you for your nice comment :)!
    I am a real blouses' fan too ;)!

    Have a good one!
    Giorgia
    www.gvn-styleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne, wszystko takie jak lubię:)

    http://mishmashfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. A gdzie zakupiłaś koszule ? :) Zapraszam również na swojego bloga http://paulina151298.blogspot.com/ Czekam na odp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beshka i Stradivarius ( ale zwroc uwage , ze minal juz rok:P )

      Usuń