wtorek, 26 marca 2013

Moje włosy

Dostaje od 3 miesięcy dosyć dużo wiadomości z pytaniem "Jak dbasz o włosy" " Jakiej farby używasz". Postanowiłam przygotować dla Was o tym post ;)

1. JAKI MAM KOLOR WŁOSÓW?
Kolor jaki mam nazwałabym chłodnym blondem. Aktualnie farbuje u fryzjerki odrosty co 2 miesiące - nakłada mi profesjonalną farbę tylko i wyłącznie na ciemny odrost , najjaśniejszy i najzimniejszy odcień blondu jaki ma z najmocniejszą wodą utlenioną i z tak ostrą mieszanką czekam czasem ponad godzine... Co ok 3 miesiące kupuje sama farbę w rossmanie i farbuje całe włosy do tej pory wybierałam LOREAL CASTING MROŹNY LODOWY BLOND

2.JAKI MAM NATURALNY KOLOR WŁÓW ? 
Ciężko mi to stwierdzić . Jako mała dziewczynka do ok 9 lat miałam blond prawie białe dłuuugie loczki. Potem stopniowo zaczęły mi ciemnieć i z loków przekształcać się w gęste fale. Kolor zatrzymał się na ciemnym blondzie.

3.KIEDY PIERWSZY RAZ POFARBOWAŁAM WŁOSY ?
W 1 klasie gimnazjum była to ciemna czekolada. Przez 3 lata liceum ostro eksperymentowałam z włosami męcząc je tanimi farbami nawet kilka razy w miesiącu ale tylko odcieniami brazu i uwaga czerni...
W 1 klasie liceum postawiłam na 100% zmianę i dosłownie utleniłam włosy. Była to chyba najgrosza decyzja w moim życiu ponieważ zabieg ten w połączeniu z dwutygodniowym odchudzaniem ( polegającym na piciu tylko soków marchewkowych ) spowodował , że wypadło mi 3/4 włosów.
Mogłam wyciągać je garściami ;/. Przez 3letni okres liceum wielokrtonie zmieniałam odcienie blondów, przechodziłam też z powrotem do brązów i tak w kółko. Zaszalałam tez robiąc sobie grzywkę na prosto ale wole tego nie pamiętać ;P

4.JAKI MAM ODCIEŃ TERAZ ?
Od ok 3 lat mam stały kolor włosów tak jak pisałam wcześniej jest to LOREAL CASTING LODOWY BLOND. Niestety ciężko utrzymać chłodny odcień blondu - z czasem pojawiają się żółte i rude pasemka. Postanowiłam więc na próbę wypróbować odcien LOREAL CASTING PERŁOWY BLOND, który jest prawie taki sam jak LODOWY ale jednak bardziej siwawy.

Specjalnie dla Was nałożyłam go na próbę na moje ciemne odrosty gdyby któraś z was chciałaby z ciemnych przejść na taki blond. O dziwo farba podziałała ! Myślałam, że nie da rady bo jest delikatniejsza od innych farb a moje włosy strasznie trudno rozjaśnić



MOJE WŁOSY PRZED FARBOWANIEM - widoczny ciemny odrost ( jeśli , któraś z was nie jest świadoma- od farbowania włosów ciemnieje wasz naturalny odcień ! Pigment, który zostałby rozłożony na całą długość włosów zostaje tylko na odroście co w rezultacie daje o wiele ciemniejszą barwę)

widać również niepożądane przeze mnie żółte i rude refleksy

UWAGA : nigdy nie farbuj świeżo umytych wlosów ! najlepiej nakładać mieszankę nalekko "tłuste" żeby ich nie niszczyć !




WEDŁUG ZALECEŃ PRODUCENTA FARBĘ NALEŻY TRZYMAĆ 15 MINUT OD NAŁOŻENIA... BZDURA ! 45 MINUT I ANI SEKUNDY KRÓCEJ inaczej nici z efektów

mieszankę nałożyłam tylko na połowę długości włosów, najwięcej tam gdzie widziałam rudawe prześwity

PO UPŁYWIE 45 MINUT zwilżyłam włosy i masowałam farbę ok 5 minut.
Spłukałam i umyłam szamponem czego też niby wie wolno robić... cóż jesli ktos lubi zapach utleniacza może nie myć....



5.CZYM MYJE WŁOSY ??

******WŁOSY MYJE DWUKRoTNIE*********

SZAMPONEM MARKI SCHWARZKOPF SERII GLISS KUR koniecznie z kreatyną
oraz SZAMPONEM MARKI WELLA Z SERII PROSERIES

 
nie polecam szamponów na bazie owoców- wypłukują kolor



******* RAZ W TYGODNIU PRZYGOTOWUJĘ MIESZANKĘ SREBRA DO WŁÓW - 20 KROPLI NA PÓŁ LITRA WODY - chłodni on ciepły odcień każdych włosów nawet brązowych , czarnych i rudych*****************


*********** NAKŁADAM I WMASOWUJE ODŻYWKĘ WELLA Z TEJ SAMEJ SERII CO SZAMPON PO CHIWLI SPŁUKUJE*******

*****OSUSZAM WŁOSY RĘCZNIKIEM I NAKŁADAM MASECZKE BIOVAX NASTĘPNIE CZEPEK ORAZ RĘCZNIK I ODCZEKUJE 20 MINUT PO CZYM SPŁUKUJE WŁOSY *********

MAM SPORY PROBLEM Z ROZCZESANIEM WLOSÓW WIĘC PRYSKAM JE ODŻYWKĄ BEZ SPŁUKIWANIA GLISS KUR 

ZA KAŻDYM RAZEM SUSZE WŁOSY SUSZARKĄ NAWIJAJĄC JE NA OKRĄGŁĄ MODELUJĄCĄ SZCZOTKĘ I GDY SĄ JUŻ SUCHE PROSTUJE PROSTOWNICĄ 

STARAM SIĘ MYĆ WŁOSY CO 3 DNI ŻEBY NIE MĘCZYĆ ICH ZABIEGAMI PROSTUJĄCYMI ALE ZAZWYCZAJ WYTRZYMUJE 2 DNI


A OTO EFEKTY FARBOWANIA :


 
 CHŁODNE ODCIENIE BLONDU POLECAM WSZYSTKIM O BLADEJ CERZE 
NIE RADZE NAKŁADAĆ JAKIEGOKOLWIEK BLONDU NA FARBOWANE WCZEŚNIEJ NA CIEMNO WŁOSY







38 komentarzy:

  1. Mhhh piękny masz odcień blondu.. wlaśnie do takiego chciałabym dojśc niedlugo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem ci ze bardzo długo zastanawialam sie nad ta farbą bo slyszalam ze nie rozjasnia odrostów a moje wlosy raczej bardzo cieżko się rozjaśiaja ale u ciebie wygląda pięknie , a miala bym pytanie jak bys miala porówna dwa odcienie to ten lodowy blond jak wychodzi?? bo napisalas że perlowy bardziej w szaro... jaki kolor Twoim zdaniem wychodzi lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tym poscie mam wlosy swiezo po farbowaniu lodowym blondem :
      http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/biao-czerwono.html

      kolor wychodzi znacznie ciemniejszy i napewno nie poradzi sobie z ciemnym odrostem

      zdecydowanie wole perłowy blond

      Usuń
    2. muszę przyznać piękny kolor wlosów zarówno ten lodowy:):) ja jedynie się boję że ten perłowy może mi wyjść na odroście w odcieniu kurczaczka..... bo slyszalam ze niby wychodzi bardziej zółty a ten lodowy bardziej naturalny
      jakie amsz zdanie:P
      dziękuje za odp:******

      Usuń
  3. Ale katujesz te swoje włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Your hair is incredible! Now following!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi thanks for your comment.Of course we can follow each other ;) I follow on GFC now (547)-now it is your turn ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super post - tez lubie eskperymentowac z kolorami!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing color!
    Sure we can follow each other!
    Follow each other on bloglovin to stay in touch?
    MaryFashionLove
    MaryFashionLove on Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for your comment dear.
    Of coruse we can follow each other!
    I'm following you now on GFC and Bloglovin.
    Really hope you will do the same! Waiting for you on my blog :)

    X Annewil
    http://lovetolittlethings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I follow you I wait you back :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for your comment dear! Now I'm following you! Waiting for you to follow me too! =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paulinko dziękuję za wizytę i oczywiście zgodnie z sugestią obserwuję i liczę na rewanż, a włosy masz rzeczywiście śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Your hair looks amazing and you are such a cutie!
    It is my pleasure to follow you dear Paulia and I am following you via GFC and on Facebook (Meteo Beauty).
    Cannot wait to check out what you have prepared for us next.

    Kisses

    xoxo

    http://meteobeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey dear, Thank you for your lovely comment on my blog...I love your style and love your blog...following you on GFC! (:
    Check out mine and follow me if you like it too http://memypendown.blogspot.in/
    much love.x

    Check out and like my Facebook page
    http://www.facebook.com/MeMyPenDown

    OdpowiedzUsuń
  15. You look great! Love your hair :)

    Htto:// lavidadenicol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo ładny odcień blondu. Ja bałabym się tak radykalnej zmiany koloru, przy moich brązowych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey you have a great blog!
    WOuld you mind to follow each other in GFC, FB and twitter? :)
    Love,

    Bong's Belleza

    OdpowiedzUsuń
  18. Great hair; so beautiful! *_*

    Thank you for your comment; following you on GFC now; follow back-

    XOXO

    My Bathroom Is My Castle – Beauty Blog
    My Wardrobe Is My Castle – Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey girl!! Nice hair color :)

    Of course I would like to follow each other! I am following and hope u will followe me back :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nigdy nie farbowałam włosów, bo jakoś bardzo lubie swój kolor:) Uzywamy podobnych preparatów do włosów za to;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi lovely girl, would you like to follow each other? My blog is Jeanny, I already do, waiting for your turn, thanks and happy Easter :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podoba mi się Twój kolor włosów:) sama planuję umalować na taki tylko dopiero w wakacje. Twój post bardzo mi się przydał :) Jednak będzie to moje pierwsze farbowanie włosów więc może lepiej udam się z tym do zaufanej fryzjerki! :) pozdrawiam, wesołych świąt! :*
    + zapraszam do mnie na konkurs, można wygrać zegarek! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. śłiczny masz obecny kolorek ;> czemu nie, obserwuje i czekam na Ciebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. ten szampon proserious jest bardzo dobry;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello honey!
    Thanks for your comment on my blog,I really appriciate it:) I like your blog, especially this post, you have got such an amazing shade of blond colour on your head:)Now I am your new follower!

    OdpowiedzUsuń
  26. I use the same shampoo!

    Love ur hair!

    xx goldendreamcatcher.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. oh I love this hair colour, I'm a fellow bottle blondie! Thanks for the lovely comment you left on my blog, I would love to follow each other via GFC and bloglovin so if you follow me I'll follow you right back :) xxx

    www.megsbudgetboutique.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  28. I loved your blog! I'm following you now.

    Your hair is so gorgeous!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  29. ;D great tips! followed you dear, i hope you follow back! :)

    love,ace'

    picturemelove
    http://aceduchua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Great to see how it turn out! All brand new again :)
    It must feel good.

    Issa x

    OdpowiedzUsuń
  31. That shade looks great on u :)
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze podobał mi się Twój kolor, a patrząc na Twoje zdjęcie mówiłam "kurcze, właśnie taki blond chce uzyskać na swoich". Ostatnio zafarbowałam włosy apteczną farbą Colour&Soin, Miodowy Blond, ale teraz chyba wybiorę coś jaśniejszego i może to właśnie padnie na tą farbę, którą proponujesz:) Zobaczymy jakie wyjdą efekty.

    Zapraszam http://mishmashfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny sweterek :)

    A Twój odcień blondu jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń