środa, 3 września 2014

powrót do rzeczywistości

Dziś już trzeci dzień września dla niektórych już koniec wakacji dla studentów jeszcze został miesiąc ale co z tego jak w powietrzu czuć jesień ... W ten weekend mam nadzieje już na dobre zakończyć remont - zostały takie pierdołki jak zamocowanie blatu w kuchni , deszczownicy pod prysznicem no i wielkie wielkie sprzątanie. Zamieszczam ostatnie fotki z wakacji potem mam nadzieje pokazywać Wam na bieżąco moje wymysły projektantki wnętrz :P











16 komentarzy:

  1. To się nazywają prawdziwe wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ajj jak ja kocham morze...Naprawdę udany wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u look too good in pink bikini
    i wish i could be by the sea too
    Kisses
    www.beingbeautidulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia aż można zatęsknić za wakacjami. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: great pics your holidays. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing photos!
    xoxo
    www.myrunwayfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie! Figurka idealna

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu zdjęcia komórka? Zapomnieliście aparatu? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wspomnienia, czekamy na relacje z urządzania mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy posty z urządzaniem mieszkanka, czekamy na isnpiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks like you had an amazing time! Would you like
    to follow each other on GFC, Google+ & Bloglovin? Lemme know
    & lets keep in touch!



    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni ! ;*
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń