niedziela, 16 listopada 2014

Przerwa

Oj dlugo mnie tu nie było ... Dwie przeprowadzki, dwa remonty i w końcu praca w niezbyt wymarzonych godzinach sprawiły , że nie miałam czasu przejrzeć ulubionych blogów a co dopiero napisać własny post.Nie wspomnę już o fatum psujących się sprzętów , które ostatnio uśmierciło mój telefon ( od miesiąca jest w serwisie w naprawie i zmusił mnie do rozstania sie z ukochanym INSTAGRAMEM ;(, uszkodzony modem, który ograniczył mi buszowanie po necie , zepsuta zmywarka - o zgrozo zmywanie reczne, piekarnik, peknieta szyba .... hm czy o czyms zapomniałam??

 Wiele osób jest zapewne bardziej ciekawych mieszkania niż stylizacji - ja np uwielbiam posty z fotkami mieszkania. Ja napewno nie sfotografuje całego mieszkania ale po kolei , dawkowo mogę Wam pokazać kilka zakątków mojego M.

Nie będę zbyt oryginalna i zacznę od toaletki :) Nie chciałam typowej toaletki MALM czy HEMNES bo szczerze są już moim zdaniem oklepane. Wybrałam tą w nowoczesnym stylu , białą na wysoki połysk ;)










12 komentarzy:

  1. Jest przepiekna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna toaletka, a taborecik cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Taborecik cudny! Ładniutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tu do Ciebie zaglądać, fajnie, że wróciłaś choć na chwilę :)) Zazdroszczę toaletki, śliczna <3
    Gdybym miała więcej miejsca chętnie też bym sobie sprawiła, a tak ,nie mam gdzie wstawić :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: great room. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Im dalej w las.. tym piękniej. Kocham toaletki. Sama mam taką raczej w starodwanym stylu... ale ta nowoczesna tez mnie urzekła. No i to siedzisko! Cud miód malina!

    OdpowiedzUsuń