czwartek, 11 grudnia 2014

Kitchen

Kolejne zdjęcia z mojego mieszkania, tym razem kuchnia - pomieszczenie, w którym zdecydowanie najmniej się spełniam... nie umiem gotować . Malutka bo ok 5 mkw ale po co większa komuś kto potrafi kilka wyuczonych dań ? :P Zawsze chciałam białe meble i drewniany blat czego szybko pożałowałam bo utrzymanie czystości jest nielada wyzwaniem.

Brakuje jeszcze kilku detali takich jak czarna mikrofalówka pod zabudowę i pochłaniacz nad plytą grzewczą ale wszystko w swoim czasie ;)



słodkie dodatki z Rossmana i Biedronki ;)










12 komentarzy:

  1. Śliczna.:) Też mi się podoba biała kuchnia ale tak cała cała! :)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przytulnie! :) Swietna kuchnia, najbardziej podobaja mi sie te wszelkie dodatki, kubeczki itp :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie piękna ta kuchnia. I baaaardzo w moim stylu! Będę śledzić z przyjemnością, co dalej u Ciebie słychać, bo dziś odkryłam Twojego bloga i przepadłam bez pamięci:)))) Zapraszam też w moje - dużo skromniejsze - progi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kuchnia! Kubki i filiżanki schowałabym jednak do szafki, aby się nie kurzyły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również się marzy taka kolorystyka :) Nie strasz mnie tym sprzątaniem. Ja jednakże spełniam się w kuchni. Gotowanie w kuchni traktuję jak azyl. Jestem tylko ja i przyprawy :D To magia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super kuchnia, jak moja wymarzona :) Sama dobierałas meble pod pomieszczenie czy korzystałaś z rad projektanta?

    OdpowiedzUsuń