niedziela, 27 maja 2012

bluzka w kwiatki z żabotem

Dzisiaj znów nic specjalnego : kwiecista koszulka z żabocikiem i miętowy sweterek. Brakuje mi tylko miętowych butów ale to kwestia czasu :P jestem dość uboga w buty a to przez to, że mam bardzo niewymiarową stopę i każdą  nową parę butów po jednym wyjściu odziedzicza moja mama.

w tle możecie podziwiać moją wieś Skórzewo :P ( "skup złomu" - idealne tło na fotke xD )  i stylizacje mojego chłopaka ;P ,który nic nie wie o tym zdjęciu ( bo akurat patrzył na psa ) i zapewne się zdziwi jak je zobaczy na blogu :D buziaczki Dawid <3






tagi: miętowy sweter,  długi kardigan, bluzka w kwiatki, bluzka w kwiaty, żabot, żabocik, bluzka z żabotem, tregginsy bershka, tregginsy pull&bear, koralowe balerinki, koralowe, koralowe buty

4 komentarze:

  1. kolorystycznie się ubraliście ze Twoim chłopakiem :)
    a Twój sweterek jest przecudowny, jeszcze w miętowym kolorze <3
    buziaki kochana ;**
    jak znajdziesz chwilkę, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek faktycznie świetny, dopasowanie do chłopaka, albo chłopaka do Ciebie też świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bluzeczka:) i kochany york:)

    zapraszam do mnie;):):)


    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zestaw mnie urzekł jest extra :)

    OdpowiedzUsuń