sobota, 9 czerwca 2012

Miętowo- czerwono

Tak polubiłam miętowy kolor , że kolejny raz pokazuję wam zestawienie z miętowym swetrem, tym razem z czerwonymi rurkami, które udało mi się upolować nowe za 39 zł ( kupiłam przy okazji różowe, miętowe, chabrowe , pudrowe i myśle nad innymi :P) oraz białą bluzką w serduszka.




Przy okazji kupiłam sobie parę kosmetyków : pastelowe lakiery, róż do policzków ( do tej pory używałam bronzera ale z różem twarz wygląda bardziej " świeżo") oraz eyeliner w żelu , który jutro wypróbuję 1 raz w życiu ( do tej pory miałam w pędzelku) 


4 komentarze:

  1. jak już prowadzisz blog, to wypadałoby pisać bez błędów, jeśli nie potraisz w wieku 20 lat to używaj słownika, w głównym opisie też masz byki, bo nakupić ubrań w sieciówkach to nie sztuka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ze ze krytykujesz a sama nie prowadzisz bloga i wstyd Ci pokazać własną twarz ;)

      Usuń
  2. Dziękuję za przemiły komentarz- niestety nie jestem modelką :))) Piękny zestaw bardzo ciekawe połączenie jeszcze takiego nie widziałam . Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń