wtorek, 19 czerwca 2012

czerwona spódniczka

18 czerwca moje urodziny ;) oczko 21 ;> Na dworze idealna pogoda 31 stopni w sam raz nad Malte i do Malty oczywiście na małe zakupy ;) Tym razem moim łupem padły pastelowe body , top i bluzka z nadrukiem. W swojej kreacji czerwoną spódniczkę połączyłam z prostą czarną bokserką i bardzo wygodnymi szpilkami , które jako jedne z nielicznych nie obcierają mi stóp .
























tagi: neony, neon, neonowe kolory, pastele, pastelowe, topy, body, tally weijl, brzoskwiniowa bluzka, motyw kobiety, okładka z gazety, czasopismo, bransoletka, wisiorek z kokadka, czerwona spódnickzka, czarne platformy, czarne szpilki, wygodne szpilki

17 komentarzy:

  1. świetna spódniczka:) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra stylizacja i ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam ponownie i do obserwowania jesli Ci sie podoba;) teraz jest konkurs takze zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemna stylizacja , buciki i torebeczka super :)
    dodaje do obserwowanych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. cute outfit, would you like to follow each other?
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz :)
    A ja zapraszam do siebie na CANDY , do wygrania kosmetyki i kolczyki starbucks !!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa ta spódniczka ;) Nigdy nie byłam przekonana do czerwonych rzeczy, ale muszę przyznać, że tobie ładnie w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale jesteś szczupła :)) mega buciki, strasznie mi się podobają ;>

    wpadaj na nowości

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo ;) fajnie tu u Ciebie ;p i co najlepsze: Różowo!! ;d;d

    A co do aparatu to mam Kodaka c183, nie jest jakiś szałowy i wgl, ale robi porządne zdjęcia przy odpowiednim ustawieniu parametrów ;p

    Pozdrawiam i zapraszam częściej :))

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna stylizacja naturalna, elegancka i kobieca !

    OdpowiedzUsuń
  12. Strój nawet ok, ale te odrosty? Okropnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah odrosty juz zrobione :d nie moge farbowac wlosow co miesiac bo mi wypadna wkocnu

      Usuń