sobota, 16 czerwca 2012

Lawendowa bluzka

Dzisiaj (15/16.06.2012) organizowałam małą domówkę w skromnym gronie z okazji mojego oczka , które styknie mi 18 czerwca ;) Pogoda wieczorem nie była najlepsza więc jak zawsze postawiłam na komfort :
czarne legginsy z połyskiem i lawendową bluzkę z kieszonkami , którą kupiłam 2 dni temu na przecenie ;)








tagi: bluzka z kieszonka, bluzka z kieszonkami, guziki, zlote guziki, bluzka reserved, bluzka 2012, kwiat, kwiatek, czarne legginsy, must have,fioletowa tunika, tunika reserved, kieszonka

11 komentarzy:

  1. No no no jakie osiedle i piękne bloczki..xD
    Poza tym ślicznie wyglądałaś. !!! <3
    A już u nas nowa notka "Efektowna i ekspresowa regeneracja paznokci" oraz zdjęcia po ukończonej kuracji !!!
    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam moją imienniczkę - masz śliczne włosy . Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bluzeczka :) legginsy też bardzo fajne, sama muszę sobie takie kupić :) w Polsce robiłaś te zdjęcia? ładne osiedle ;P
    zapraszam na nowości

    OdpowiedzUsuń
  4. taaak, ona ma 100 % poliestru. :) jest niesamowicie miękka i wygodna.

    zapraszam do obserwacji, buźka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale laski z Was;DD. dziewczyny xd.
    Ślicznie, ale koszulka aż tak nie powala jak te legginsy i szpileczki♥;D.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie. Super zdjecia.! pozdrawiam i zapraszam. Ewa Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam fiolet ;d piekna bluzka ;)



    Zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię stawiać na wygodę ;) Dziękuję! ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja ,ładniej w obcasach ,chociaż i ja też często stawiam na wygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ps. A w opisie piszesz ,ze nie znajdziemy u Ciebie w szafie nic fioletowego ? :>
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no faktycznie to już muszę zmienic! to moja pierwsza fioletowa rzecz heh milo ze przeczytalas opis ;)

      Usuń