środa, 25 lipca 2012

marynarska spódniczka

Mam bardzo dużo spódniczek w szafie i 3/4 z nich jeszcze nie założyłam , postanowiłam , że od teraz to zmienie :P Postaram się w kolejnych stylizacjach używać tylko ich ( dopóki pogoda na to pozwala ;) Moja propozcja na dziś to marynarska spódniczka z wysokim stanem oraz nowa bluzka w paseczki z kieszonka do tego różowe koturny. 





tagi: marynarska spódniczka, spódniczka z wysokim stanem, spódniczka stradivarius,reserved, bluzka w paski, bluzka z kieszonka, morelowa bluzka, koturny 

8 komentarzy:

  1. Co prawda różowy jest zdecydowanie nie moim kolorem jeśli chodzi o ubrania, ale za to piękna spódniczka! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś otagowana
    http://malymiszmasz.blogspot.com/2012/07/tag-moje-sekrety.html
    zapraszam do zabawy :)

    p.s. piękny stroj:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Spódniczka wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super się prezentujesz w tym zestawie, ale zresztą ładnemu we wszystkim ładnie heh:*

    Buziaki, PAti

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię taki marynarski styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I kto tu ma idealna figurę slicznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz w tej spódniczce. :) Ciekawe masz buty! :)

    OdpowiedzUsuń