poniedziałek, 9 lipca 2012

róż i mięta

Róż i mięta moja dwa ukochane kolory. Topy mam 3 w różnych kolorach tak mi przypasowały , że cudem powstrzymałam się od zakupu jeszcze dwóch . Póki co mam miętowy, brzoskwiniowy i czarny :D To samo ze spódniczką, oprócz różowej mam jeszcze beżową i mówiąc szczerze gdyby były jeszcze jakies inne ładne kolorki napewno obciążyłyby moją kartę kredytową ;)


tagi: gorset , pastelowy gorset, miętowa bluzka, pistacjowa bluzka, spódniczka asymetryczna, mgiełka, zwiewna, bershka, melliski, gumowe buty, pastelowe kolory, mint,Tally weijl 2012

31 komentarzy:

  1. Świetnie dopasowane kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jesteś :) jakie zgrabne nóżki ;)
    mięta plus róż genialne połączenie ;)
    nad morzem byłam w Mielnie ;)
    ja jestem z okolic Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Top jest świetny i bardzo w moim stylu, chętnie zobaczyłabym też ten brzoskwiniowy. Gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie klapki , a te topy również uwielbiam ;)
    obserwujemy !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny, kolorowy i dziewczęcy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw !
    i dziękuje za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw. Chociaż ja bym dopełniła go jeszcze jakąś biżuterią. :)

    lilianka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie miałam wisiorek pod kolor okularów ale zerwałam go przypadkiem ;P

      Usuń
  8. bardzo przyjemny dla oka outfit ! Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty, a zobacz na siebie i swój brzuch. Malutka i brzuszek płaściutki! :p Jeżeli chodzi o ćwiczenia to biegam, jeżdżę na rowerze, robię brzuczki i w roku szkolnym tańczę. Ale teraz studia się zaczną to będzie ciężko z tańcami, nad czym strasznie ubolewam.;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawienie kolorów. :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodko wyglądasz w tej różowej spódniczce a figurę masz świetną tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie kombinujesz z ciuszkami i dodatkami, bardzo kreatywnie. Malina i mięta strzał w dychę.
    Zawsze zapraszam do siebie
    BLOG O PROJEKTOWANIU MODY itp... http://www.zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczne polaczenie kolorkow...bardzo mi sie podoba:)pozdrawiam Paulinko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna spódnica :) Przejrzałam resztę bloga i naprawdę masz bardzo fajne stylizację, bardzo kobieco dobierasz kolorki ;) Muszę wpadać do Ciebie częściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory nie żrą się, to jest fajne! :) Bardzo wakacyjnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna spódniczka, sama się muszę w taką zaopatrzyc! Zapraszam do siebie, na nowy post :) xx

    OdpowiedzUsuń
  17. hej, hej, nie mam niczego z króliczkiem fifi, a ty jaki masz rozmiar? S? i co byś za to chciała? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiedzialam ze te kroliczki nazywaja sie fifi :P mam bluzkę wystawioną na portalu szafa.pl na wymiane bo nie wiem co konkretnie bym za nia chciala masz moze konto ? moje to :

      http://szafa.pl/profil/RoSaBoutiQuE

      Usuń
  18. Ale szczupaczek z Ciebie:)(tzn. szczupła jesteś:p)
    JEsteś z Poznania?;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie tu u Ciebie :) Malta rulez ! (:

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny zestaw :) Okulary baaardzo mi się spodobały :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Top świetny :) Szukam czegoś podobnego własnie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne te kolory, pasują do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń