poniedziałek, 30 lipca 2012

sukienka w groszki

Wczoraj świętowałam 75 urodziny babci . Pogoda dopisala , przynajmniej temperaturą a deszcz mi nie przeszkadzał , więc założyłam letnią sukienkę w kropki. Kupiłam ją jakieś 2 lata temu i jak połowa moich ubrań w szafie leżała przez ten czas zapomniana . Buty może troche nie pasują , ale jeśli chodzi o szpilki to nie ma zbyt wielkiego wyboru - żadne pełne czółenka nie są mi dobre ;/ Każde dosłownie miażdżą mi stopy.
Za biżuterią nie przepadam więc wybrałam tylko skromną bransoletkę charms.






15 komentarzy:

  1. Jeśli mogę zapytać, ile masz wzrostu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie i bardzo dziewczęco. Wydaje mi się, że jesteś typem kobiety, który nawet w worku wyglądałby świetnie. ps. piękne masz włosy!!! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne masz włosy, super się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie wyglądasz! Buciki nie są takie złe, tak uroczo wyglądasz że schodzą na drugi plan. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz jestem na twoim blogu i jak zobaczyłam, że masz 20 lat, nie mogłam uwierzyć.. Stawiałabym na jakieś 17/18;) wyglądasz pieknie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie groszki ;p ładne zdjecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka:)Fajne masz wloski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna z ciebie dziewczyna :)

    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ty masz śliczne , długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez chwilę myślałam, że to kombinezon, do których mam słabość, ale jeszcze nie znalazłam idealnego. Groszkowany wzór na pewno pasuje do Twojej figury, dodaje krągłych kształtów i kobiecości :) jedyne czego mi brakuje to takiego pełnego uśmiechu - mam na jego punkcie manię, z resztą zobaczysz to, odwiedzając mój blog ;)

    Oto stylizacja, która wydaje mi się, że będzie w Twoim stylu - bo tak naprawdę widzę w Tobie coś z romantyczki! http://www.curlyfashion.blogspot.com/2012/08/asymmetric-madness.html Mam nadzieję, że do Twojego konkursu w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koleżanka ma te niebieskie buty i jest bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń