poniedziałek, 8 kwietnia 2013

biała marynarka

Bardzo długo szukałam idealnej białej marynarki . Wymagania miałam spore ale główną przeszkodą w kupnie były wysokie ceny . Dla mnie optymalna cena za marynarke to 100 zł. Przeszukałam całe allegro sieciówki i nic. W końcu kupiłam , nie jest co prawda dresowa jak chciałam ale kosztowała 89 zł i nie mechaci się . Do tego fioletowe spodnie, które kupiłam już jakiś czas temu ale co najważniejsze


MAM NOWY APARAT ;)

Bardzo długo zastanawiałam się jaki model wybrać. Przeglądając ulubione blogi wiedziałam, że najlepsza będzie lustrzanka ale po wielu rozmowach z obsługą sklepu NIKONA uswiadomiłam sobie , że bez odpowiedniej wiedzy i umiejętności i tak nie będę w stanie wykorzystać zalet tego sprzętu.

POSTAWIŁAM NA NIKON COOLPIX S6300 

mój stary jest na sprzedaż jesli któraś chętna ( biało różowy FUJIFILM Z35)












31 komentarzy:

  1. Ślicznie ci w tej marynarce:) Buty<3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna marynarka ♥
    pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi! I love the color of your shoes in combination with this pants.
    look so nice!
    kisses
    kity-cri
    http://thekityshoesworld.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  4. Awww you are so pretty *-* You have an angel face, like a doll!
    Of course would like to follow each other! I'm your 576 follower, waiting for you!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. całość wygląda świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz! Bardzo podobają mi się spodnie! <3
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. love your trousers!!! following you, by the way xx
    Waiting back!
    http://stylishlifeby.blogspot.co.uk
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. thanks for stopping by my blog. i would love to follow each other :)

    thecostalita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. You look beautiful :) I love your eyes!

    Would you like to follow each other on Bloglovin, G+ and GFC?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for your comment Paulina, follow you of course ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for comment in my blog! Yes, I want to follow each other - I'm your new follower))

    OdpowiedzUsuń
  12. Love love your blog :)
    Amazing outfit :)

    Of course we can follow each other :)
    Following you now,it is your turn :)

    Keep in touch
    http://teenfashioncorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. czesc, wydaje mi sie ze Twoj blog jest za bardzo rozowy, rozumiem ze mozna lubic ten kolor ale bez przesady... moglabys czesciej dodawac posty i bardziej skupic sie na wygladzie bloga i szczegolach, bo blog jest fajny i warto troche pozmieniac zeby byl jeszcze lepszy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing eyes!
    I think it would be a good idea to follow each other. I already follow you, so I hope to see you soon on my blog as a new follower!
    unacitaconcoco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bonito look, muy primaveral, me encante el blazer. Me gusta tu blog, si quieres nos seguimos. Besos

    OdpowiedzUsuń
  16. thank you for the comment dear...you are amazing...I love this outfit!!!
    Following you, now it's your turn =)
    kisses,
    vogue4breakfast.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice outfit:)
    Love your blog, I'm now following:)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. perfect look dear!!
    thanks dear for your comment on my blog!!and follow you on google friends connect and bloglovin!!
    xoxo and have a nice day=)

    OdpowiedzUsuń
  19. I love your white blazer! Looks great with these trousers :)

    Good idea to follow each other! Following you now, I would be happy if you could follow me back ^^
    http://ulianashalaeva.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post

    www.kajalmaharaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. great style and blog,followed ur blog. Hope u can follow me back.

    gabrielletaduran.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing jeans!
    Thanks for your comment on my blog, yes I'd love to follow each other !
    Following you now via GFC :)

    loverandshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I love this outfit! Damn I need those jeans!
    Great blog hun!
    Lots of love
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. pretty girl ~ i love the outfit

    OdpowiedzUsuń
  25. wow.. i love your outfit =)

    thanks for coming by & dropping some sweet compliments !
    sure we can be friend..
    will following you right after you follow mine =D
    xoxo

    www.melodyofmywords.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna marynarka!
    Zapraszam do mnie na nowy post:)

    Miłego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również poszukuję białej marynarki ;) To gdzie kupiłaś swoją? Zapraszam do siebie http://mylifemyflat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń