czwartek, 18 kwietnia 2013

TANGLE TEEZER HiT czy KiT ?

Wiem, że szczotki TANGLE TEEZER pojawiły się na rynku już bardzo dawno ale ja swoją kupiłam wczoraj . Kosztowała 45 zł w sklepie z artykułami fryzjerskimi w Poznaniu. Szczerze mówiąc moim zdaniem nie różni się wiele od zwykłej szczotki . Może i radzi sobie lepiej z rozczesywaniem splatanych włosów ( aczkolwiek na mokre jeszcze nie próbowałam , a właśnie po myciu mam największy problem z czesaniem) ale włosy i tak wypadają. Może zmienie zdanie po dłuższym stosowaniu ale póki co SZAŁU NIE MA ...

Chciałam Wam też pokazać kilka nowych par butów , które byłam zmuszona kupić przez znaczny wzrost temperatury :) 

oraz środową stylizację ;)







     moherowy sweter- MOHITO
kołnierzyk- WGO
sztruksowe spodenki- STRADIVARIUS
baleriny- POZNAŃSKI DEPTAK
rajstopy - GATTA

49 komentarzy:

  1. Miałam ją kupić ale w sumie...50 zł za szczotkę do włosów, z czego nie wiadomo jaka będzie.. Nie wiedziałam sama. A rajstopy to są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś! :)
    rajstopy genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie ja się ciągle waham nad TT- niby chcę ale nie chcę :D :D ;/ ślicznie wyglądasz a buty wszystkie fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm inlove with your blog! I would really love for us to follow each other! Let me know if you followed me already so I can follow you back as soon as I can.Let's keep in touch! x


    -Eva
    www.creativecapricebyeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam tę szczotkę na gwiazdkę i również nie uważam żeby była ona aż tak znakomita. W moim przypadku włosy faktycznie mniej wypadają (bo mniej ciągnie szczotka) i na mokrych włosach ( taż mam z tym problem) radzi sobie bardzo dobrze, jednak na suchych już nie aż tak bardzo (mam wrażenie, że one wcale rozczesane nie są..). Poza tym mam ją od grudnia, w zasadzie od końca a już nadaje się do wymiany bo powyginały mi się te.. nie wiem jak to nazwać.. to co czesze :P w związku z czym szczotka mi się wplątuje we włosy... Niby to fajna szczotka, ale z drugiej strony, jak na 50 zł to trochę za słaba ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah lordsy! :) Pokochałam je od pierwszego wejrzenia.
    Pozdrawiam.
    ps. mnie ta szczotka też jakoś nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia... cudne kaloszki....

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę figury.. Zapraszam na nowy post, z dużą ilością zdjęć ;-) Byłoby mi naprawdę bardzo miło <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja słodka :D Cóż ja tangle teezer nie miałam choć wychwalany jest raczej się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Kalosze super! <3
    Stylizacja również mi się podoba!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podobają mi się baleriny, które kupiłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  12. lusterko jest mega urocze!!<3 i kalosze xD
    +mega blog!<3
    obserwuję<3
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja. Co do szczotki to nie mam zdania, bo nie miałam szansy takowej wypróbować, niemniej ciężko mi uwierzyć w to, że jakakolwiek szczotka do włosów może zdziałać cuda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziutkie kalosze ♥ Dobrze, że dowiedziałam się że ten tangle teezer nie jest za dobry. Bo właśnie zbierałam się do jego zakupu.
    Kochana zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne buty:)


    pozdrawiam

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za komentarz na moim blogu xxx

    Bardzo fajna stronka, dlatego z przyjemnością obserwuję :) Teraz Twoja kolej? ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  17. to moje pazurki, zeli nie robie juz kilka lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. od dawna zbieram się do zakupu tej szczotki, ale skoro piszesz, że szału nie ma to chyba sobie odpuszczę :)
    świetny blog, urocze stylizacje!
    bardzo podobają mi się bladoróżowe lordsy z ćwiekami! gzdie je kupiłaś?

    zapraszam do wzjemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale jesteś chuda ;) ja chciałabym tangle ale już widziałam kilka średnich opinii ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastycznie wyglądasz:)
    Ja Cię już Kochana od dawna obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojeej, te lordsy są rzeczywiście świetne. ;) no i sweterek bardzo mi się podoba. ;)
    oczywiście, już dodaje do obserwowanych i czekam na Ciebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale masz tandetny styl , włosy, ciuchy hmm ale każdy ma inny gust;p

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie ta szczotka też się nie sprawdziła,a tyle blogerek ją poleca... Świetne masz rajstopki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. tez zbieram się z zakupem tej szczotki:)śliczne buty:) fajnie tu u Ciebie, więc obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. dzięki za odwiedziny! super kalosze! ja oczywiście już obserwuję i czekam na ciebie u nas pozdr

    OdpowiedzUsuń
  26. super look, bardzo ładnie wyglądasz! <3 + obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspólna obserwacja dlaczego nie:) więc zapraszam do siebie:) Masz przepiękny kolor oczu!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za odwiedziny!
    świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietny blog, piękna stylizacja:)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  30. To nie było rozsądne, pokazywać nam tyle par nowych butów. :D Zdołowaś mnie do tego stopnia, że w poniedziałek wybieram się na zakupy. :D Są cudowne! Wyglądasz pięknie, a rajstopki wymarzone. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziekuje:) hmm no byl przeceniny z 800zl na 300zl:D takze udalo mi sie hehe
    Sliczna jestes, a tangle teezer super, polecam!

    Pozdrawiam i chetnie zgadzam sie na wzajemna obserwacje:) juz obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczotka jest świetna, myślę, że po dłuższym czasie będziesz z niej równie mocno zadowolona :)
    PS. Lordsy z ćwiekami świetne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się Twój kolor włosów, jest cudowny, idealny:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. No właśnie ciekawiła mnie ta szczotka... Będę śledzić :)

    Obserwujemy?
    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. słodziutki outfit i strasznie fajne butki!
    jasne, że obserwujemy! - ja już :)
    Masz stronkę na facebooku? może tam też? :P
    https://www.facebook.com/pages/Splitmyself/151176041717388
    http://splitmyself.blogspot.com/
    <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam blondynki,ale nie rozumiem fenomenu kaloszy :D
    Reszta rzeczy super :*
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja. Zapraszam do mnie http://sweetlifestory123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Oszalałam na punkcie tych rajstop! Są rewelacyjne;)
    Mam w planach kupno takich;)
    Swietnie wyglądasz, masz swietną figurę;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!;))

    OdpowiedzUsuń
  39. mnie najbardziej podobają się te fuksjowe lordsy ♡

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnne zapraszam do mmnie tuchaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak dla mnie TT to absolutny hit :) Posiadam wersję kompaktową i jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń