sobota, 13 kwietnia 2013

deszcz mi nie straszny

Pogoda zamiast sprzyjać to niestety utrudnia pracę ale nie na darmo ktoś wymyślił parasol ;) Do tego kalosze , które zestawiłam z koszulą i marynarką. Do mojej szafy przybyło trochę nowości niestety kolejny raz natknęłam się na "bubel" na allegro. Zamówiłam 13 sztuk odzieży i połowę muszę odesłać ;/. To co sobie zostawiłam możecie zobaczyć poniżej ;)






koszule z allegro ( biała, chabrowa , ombre)  i z uwaga Biedronki :P ( tak to ta ze stylizacji) plus legginsy w paski
pudełko przeznaczone do herbaty- mi służy jako organizer do ulubionych kosmetyków
 zakupy z La Senza

 i dla zdrowia oraz włosów i paznokci ( SKRZYPOWITA Z MASAŻEREM GŁOWY) plus maskara i lakiery wzmacniajace

i oczywiscie moje uzaleznienie czyli (tym razem) blyszczyki zamiast nowych pomadek
 












21 komentarzy:

  1. ładnie :)))

    świetne zakupy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym organizerem ciekawy pomysł:D

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne koszule i staniczki <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja! pięknie wyglądasz :)
    też ostatnio zrobiłam zakupy w La Senza :) chyba nawet mam identyczny czerwony stanik ;d oprócz niego kupiłam jeszcze czarny i koszulkę do spania. świetne promocje teraz tam mają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. you look so cute!! Followed your blog!!

    Hope you follow mine back so we can stay in touch!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. gorgeous outfit!
    love the colour of your blazer
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne koszule ;) dziekuje za komentarz u mnie :)
    mozemy sie wspol. obserwowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog! :)
    Oczywiście że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komentarz;) Bardzo fajny zestaw, jestem pełna podziwu, że takie fajne koszule upolowałaś na allegro. Na pewno będę tu wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  11. extra butki:))
    dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zakupy :)
    koszule są swietne, ta z biedronki chyba najbardziej mi się podoba.
    Mam pytanie odnosnie firmy z której kupowałaś biustonosze. Czy oni mają tam chińską rozmiarówkę czy europejską?? Ostatnio naczytałam się o tym, jak powinno dobrac się biustonosz i juz wiem że mam rozmiar którego nie produkuje się w azji, cięzko mi coś znaleźć na miejscu bo tu mamy tylko wybór: im większy obwód pod biustem tym większa miseczka...)
    Mam nadzieję że rozumiesz o co mi chodzi :))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w lasenza tez tak jest im wieksza miseczka tym wiekszy obwod i mam z tym spory problem

      kazda miseczka ma 3 rozmiary : 32 ( 70cm), 34 (75cm) , 36 (80cm)
      i ja np mam rozmiar 32 a obwod 75 wiec jak nietrudno policzyc nosze zaciasny stanik zeby nie odstawaly miseczki ;/

      Usuń
  13. Thanks for commenting on my blog! Followed :)
    xoxo sienna
    http://thegirlwhowearsclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. So cute photos!
    Amazing boots and umbrella.

    I love your blog so much <333
    I just followed you via gfc!
    Thanks for the comment.
    Now it's your turn to follow me back.


    click this, NEW POST on my blog: www.fashionerza.com




    OdpowiedzUsuń
  15. koszula ombre jest prześliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ci w tej koralowej marynarce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ślicznie wyglądasz! Koszula z biedronki, super! Nawet nie wiedziałam, że były takie dostępne O_o
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. No proszę, Biedronka ostatnio mnie zaskakuje ;d Świetne zakupy. Koszule zamówiłaś u jednego sprzedawcy? Jeśli tak, to czy mogłabyś podać link? Bardzo proszę :)

    OdpowiedzUsuń