niedziela, 25 sierpnia 2013

Doczekałam się skręcenia szafy jeszcze kilka ostatnich przeróbek , poprawek porządków i pokój będzie cały urządzony. Zostało podwiesić telewizor na ścianę, przerobić starą szafę zamykaną na regał do połowy zamykany z drzwiami pasującymi do nowej szafy i oczywiście musze pokupować jakieś duperelki , ozdóbki itp więc za tydzień może pokazę zdjęcia całości.

W czwartek media expert ma urodziny i produkty z gazetki będą w 50 ratach więc bankowo biorę jakiegoś tableta z androidem tylko po to żeby mieć instagram :P








43 komentarze:

  1. śliczna sukienka, pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a pretty dress!) Lovely color)
    Have a happy time!

    www.svetusvet.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze nie pokazałaś bardziej torebki, bo z boku wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: I really like that yellow dress. It is fabulous. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. tablet w 50 ratach:P?! toż to prawie 5 lat spłacania! daj sobie spokój:P ja dostałam tableta gratis chyba jak kupowaliśmy z męzem telewizor? albo kino domowe...juz niepamiętam do czego, ale wciskają je jako gratis przy większych zakupach. Jezeli nie planujesz wiekszych zakupów warto przyczaic się na allegro, tam kumpela kupiła za ok 200zł całkiem niezły tablecik:) i to nowy:P
    ps. torebka wygląda dosć ciekawie, szkoda ze nie dodałas więcej zdjęc:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle , ze ja chce tableta samsunga za półtora tysiąca ;)

      Usuń
  6. 50 rat to sporo :) nie lubię takiego uwiązania :P Urocza sukienka :) Skąd jest???

    Ściskam :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem wymienilam sie na vinted :P wpadlo mi w ostatnim tygodniu kilka wymian wiec zrobie o tym post jak juz wszystkie ubrania do mnie dojda

      Usuń
  7. cudnie :D w zółtym ci mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza sukienka ;) masz śliczną buzię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żółtego koloru nie lubię, ale sukienki z koronką kocham. Bardzo ładną torebkę masz.
    Nie wiem czy to już pisałam, ale jesteś bardzo fotogeniczna. Pozdrawiam

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 50 rat? ponad 4 lata spłacania....

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie, uroczy look! bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Biorę udział w konkursie. Pomożesz mi poprzez oddanie głosy? Dla Ciebie to tylko minuta a dla mnie wielka radość :) Szczegóły na moim blogu http://moniaaa-blogs.blogspot.com/

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  13. I love it! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka śliczna;)
    Bardzo dziewczęca!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the dress!

    xxx
    http://myrunwayfashionworld.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka ładna sukienka!
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam na zdjęcia mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I loved the photos and the yellow dress! I'm new follower!
    Kisses from Greece
    Mary
    fairymakeuptales.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz, tak promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ masz piękne oczy! sukienka też śliczna:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka! Chyba widziałam Cię w Malcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka. :) Pasuje Ci w żółtym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne połączenie! Sukienka jest po prostu przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń