środa, 28 sierpnia 2013

żelowe pazurki DIY !

Na mojej ulicy otworzyli NIESTETY sklep z artykułami do paznokci. Niestety bo uwielbiam męczyć moje pazury żelami, wzorkami i innymi zdobienniczymi zabiegami a jeszcze bardziej uwielbiam te efekty w ten sam dzień niszczyć. Kiedyś jako dziecko do podstawówki obgryzałam paznokcie a teraz zamiast tego zdzieram lakier paznokciami a żel ... zębami. Kto jest troche wtajemniczony w metodę żelową może sobie wyobrazić jak moja płytka później wygląda i jak boli ale NIE UMIEM SIĘ POWSTRZYMAĆ:p
Oczywiście idąc z psem musiałam wstąpić do tego sklepu i kupić miętowy żel.... w sumie wyszedł błękitny

Ogólnie metoda żelowa jest mega prosta - jeśli chodzi o nałożenie żelu na własną płytkę, tipsy to już wyższa półka ale też umiem przedłużać także jakby któraś chciała to zapraszam ( Jestem z Poznania) .
Polecam kupić sobie tani zestaw i robić paznokcie samodzielnie niż co miesiąc zostawiać u kosmetyczki 100 zł jesli , któraś chce moge wam opisać tą metodę krok po kroku !


29 komentarzy:

  1. oo nigdy nie myślałam o żelu na same paznokcie.. bardzo niszczy się płytka jak się tego uzywa? ale nie obgryza? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żel na plytke mniej niszczy paznokcie niz tipsy ;)

      Usuń
  2. a ja poszłam po miętowy i mam miętowy :D

    a cyrkonie na klej przyklejasz czy pod zel dajesz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pazurki :3
    słyszałam trochę o nich , nie wszystkie paznokcie tak dobrze to znoszą i niszczą płytkę paznokcia i potem są jak papierowe kartki , ale i tak są piękne *.*
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokietki!
    Zrób tą notkę, którą proponujesz w poście. Z chęcią ją przeczytam! :)

    PS. Biorę udział w konkursie i potrzebuję głosy. Bardzo proszę o pomoc! Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie wielka radość :-) szczegóły u mnie na blogu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: I like gel nails. Nice color. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam żadnych tipsów ani żelu na paznokciach, wole nie niszczyć :) Ale u kogoś bardzo mi się podoba np u Ciebie ten miętowy żel wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne paznokietki i fajny kolorek na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masakra! jak można robić paznokcie żelowe na własną rękę, nie mając żadnego doświadczenia i pojęcia chociażby o chorobach paznokci... lepiej zostawić 100zł u kosmetyczki i być zdrowym niż narażać się na zakażenia... chcesz robić sobie to rób, ale nie narażaj innych osób robiąc im paznokcie bez odpowiedniej dezynfekcji.. już nie mówiąc o sterylizacji sprzętu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sobie zobacz pilniki , ktorymi najpierw kosmetyczka piluje paznokcie starej babie a potem Tobie ;) a pojecia mam wiecej niz niektore pseudo kosmetyczki w salonach pani anonimowa

      Usuń
  9. Ślicznie to wygląda:) Uwielbiam taki odcień na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz Kochana tą metodę, napisz. Na pewno mi się przyda:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne, ja też kiedyś robiłam sobie tipsy, ale jak zaszłam w ciążę to przestałam i jak na razie nie wróciłam do tego, choć mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł!;)
    Twoje paznokietki wyglądakją świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bajeczny kolor :) Wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne, a ta cyrkonia nadaje taki urok całości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. beautiful! I hope it'll last long haha

    Freedom & Its Owner - http://simplyjochris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny odcień na paznokcie.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolorek.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. lata temu nosilam tipsy, potem żel. nigdy więcej tego paskudztwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety tak czasem jest, że męczymy paznokcie.
    Ja chce po urlopie ścignąć całkowicie żel i do sylwestra mieć swoje, bo też je wymęczyłam.

    OdpowiedzUsuń