piątek, 23 sierpnia 2013

IKEA ostatnie zakupy

Od jakiegoś czasu zarządziłam totalne zmiany i wyrzuciłam chłopakowi wszystkie meble xD zniknęły młodzieżowe zestawy i wjechały brzozowe mebelki z Ikea z serii malm :D Została ostatnia szafa do skręcenia oczywiście cała dla mnie ale zamiast łapać za wkrętarke znowu ma w rękach pada od xboxa... no cóż może do końca tygodnia się doczekam

zdjęcia z mojego telefonu są beznadziejne tak jak cały ten telefon ale do przyszłego lata mam mixa ... czekam aż się skończy i wezme coś porządnego ( chociaż lumia610 na samym początku wprowadzenia do Polski była szałem...)



plus kila nowych ciuchów




24 komentarze:

  1. Meble są świetne, planujesz je pomalować na jakiś konkretny kolor czy zostawić takie surowe ? Też mam zamiar kupić tą komodę z 3 szufladami, pokaż jak wygląda na żywo w pokoju po skręceniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko ta jedna komoda jest w stanie surowym i nie bede jej malowac reszta jest polakierowana i nie da sie malowac poza tym nie chce zadnego koloru tylko wlasnie brzoze ;)

      Usuń
  2. Noi dobrze, że zrobiłaś porządek z meblami! Zapraszam na nowy post, w którym dużo się dzieje oraz do oceny mojego nowego szablonu! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będzie bardzo przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Gratulacje!
    Nie jest łatwo przekonać do wyrzucenia starych mebli ;-)

    Bardzo lubię Ikeę.

    OdpowiedzUsuń
  5. super, zmiany zawsze sa dobre. ehh ja tez tylko czekam az skoncyz mi sie umowa i wezme jakis lepszy tele z lepszym aparatem, moj ma 5 mp, ale przy slabym swietle wychodza tragiczne foty ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. odnośnie umowy zapraszam do mnie pracuje w Salonie Plusa;p jak będzie Ci sie konczyła oferta ( już przy 6 doładowaniach możesz przedłużyć umowę :)) bo konsultant nie zawsze chce jak najlepiej dla klienta, więc podpowiem co jest aktualnie najlepsze;p taka trochę prywata pójdzie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napewno nie przedluze umowy z plusem bo macie najgorsze oferty :P od zawsze mam plusa i napewno przejde do playa albo tmobile

      Usuń
  7. Fajne ciuszki sobie kupiłaś.

    mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są te dresy zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Liczę na to, że pokażesz jak wygląda wnętrze po umeblowaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. o jakie sliczne ciuszki, uwielbiam ike'e :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne meble , miłego urządzania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne meble i ciuchy ;)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciuszki super , pokaż stylizacje :)
    Wpadnij rowniez do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama niedługo będę mieć remont mojego pokoju i też zamierzam wszystkie dodatki zakupić w Ikei. Ten sklep jest niezawodny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne mebelki! :>

    Z chęcią obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam aż pokażesz wnętrze swojego pokoju, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie w domu też zmiany z ikeą :P

    OdpowiedzUsuń
  18. O moja bluzka z baskinką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gdzie można kupić takie bluzeczki z baskinką?

    OdpowiedzUsuń