środa, 11 września 2013

klasyka z żółtym odcieniem

W sieciówkach manekiny ubrane na czarno-biało i chyba na żywsze kolory tej jesieni się nie zanosi. Nie mam nic do połączenia czarnego i białego bo ostatnio nawet sama polubiłam takie zestawienia ale nie byłabym sobą gdybym nie dodała jakieś żywego koloru :P Tym razem o dziwo to nie różowy :) Tło nieciekawe wiem ale ja nie mam czasu na piękne krajobrazy i pozowanka a tym bardziej Dawid , który prosto z pracy leci na treningi i mecze i ma cały dzień wolny tylko w niedziele co i tak się niedługo skończy bo zacznie znowu studia... Podziele się też nowymi kurtkami , które musiałam kupić przez tą cholerną jesień eh ... buty na jesień już w drodze oczywiście :D









pikowane kurtki na jesien, pikowana kurtka z allegro, kurtka z lamowka,zolty sweter stradivarius, kardigan ze stradivariusa, conversy, zolte conversy, zolte trampki, yellow converse, bluzka w paski besrhka, bluzki z bershki

67 komentarzy:

  1. trampki mają świetny kolor. Świetne kurtki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kurtki :-)
    ostatnia najbardziej mi się podoba, chyba kupiona na allegro? :)
    ja mam już upatrzoną też jedną i czekam tylko na przelew, ale to w październiku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ladne conversy .^^ pogoda jest okropna tez musze kupic jakies kortki juz .;c

    OdpowiedzUsuń
  4. I love that outfit! Really great yellow touch! :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany zestaw i śliczna nowa fryzura :) Kurtki na jesień też mi się podobają !

    http://brightlikesun.blogspot.com/2013/09/leopard-print-and-other-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  6. dasz linka na 2 i 3 kurtke?;) aa i mozesz dac linka na buty, szukam jakiś fajnych jesiennych, ale kiepsko w sklepach, a jak sa to za przeszło 200zł..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sa buty conversa wiec tym bardziej za przeszlo 200 zł a linka do kurtek zaraz poszukam

      Usuń
    2. myślałam, że jakieś botki jesiennie ;))
      czekam na linki kurtek! z góry dzięki.

      Usuń
  7. Uwielbiam cytrynowy kolor, trampki są świetne :D Ostatnia kurteczka bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale kurteczek! :)
    wszystkie śliczne :)
    Jestem zachwycona Twoimi włosami :)





    zapraszam do mnie na konkurs z preska :)

    http://paulinowyblog.blogspot.com/2013/09/konkurs-z-preska.html

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja dzisiaj miałam czerwone trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw :) Kurtki też :))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna stylizacja :):) ja Cię już dawno obserwuję ;) buźka ♥ ps. kurteczki boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze nie myślałam ze żółte conversy mogą wyglądac tak fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja za żółtym kolorem nie przepadam. Źle się w nim czuję.
    Czarna i różowa kurtka przypadły mi do gustu.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. trampki fajne, choć żółty to nie mój kolor... ;P Koszulki za to super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love the sneakers! And all the yellow combination :) Espero que andes muy bien, abrazos!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny zestaw ożywiłaś słonecznyj kolorem - jestem na tak! I czarna kurtka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziekuję za odwiedziny :) bardzo optymistyczna stylizacja. Jak najbardziej zgadzam się na wzajemną obserwację :) dodaję i zapraszam do mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. thx bardzo:)

    świetne conversy <3

    ok, obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż trzy kurtki!? Ale wcale Ci się nie dziwię - są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cytrynowy kolorek jest piękny,wszystko pasuje ;-) Co do tych spodenek ombre,faktycznie na ich stronie inaczej wyglądały ale z trampkami w drodze na siłkę w sam raz :-D Dziękuje za odwiedzinki. Jasne,że obserwujemy!ja już, czekam na ciebie :-) buzka

    OdpowiedzUsuń
  21. boskie te żółciutkie conversy:) bomba!
    ślicznie wszystko razem:)
    zdjęcia :)
    Obserwuje już :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili!:)❤❤❤❤

    cosszykownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne ozywienie klasyki kolorem żółtym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. ŚWIETNY ZESTAW !
    Podoba mi się :]
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna jesteś :) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za miły komentarz :) Śliczna jesteś, a Twoje włosy są przepiękne. Też chcę takie długieee. Bardzo chetnie zaobserwuję :) Czekam na Ciebie i zapraszam też na FB aby być na bieżąco :) Pozdrawiam

    http://voguerka.blogspot.com
    http://facebook.com/voguerka

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna stylizacja, a conversy cudowne <3
    Obserwuje i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz i świetne nowości :) Obserwuje :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zestawienie i ładna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny look!
    Fajne ciuszki sobie kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przełamałaś czarno-białą klasyke w doskonały sposób :)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny casual!
    Zapraszam
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. jasne, że obserwujemy! :D ja już xd
    genialny zestaw :D

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy raz widzę Converse'y w takim kolorze! :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. zolte conversy, omom <3 generalnie to wygladasz uroczo w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie wyszłaś:D Trampki mega:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne jesienne kurtki. Ja właśnie od dłuższego czasu poluję na jakieś pikowane odzienie wierzchnie:) Moją uwagę przykuła różowa, na pewno będziesz świetnie w niej wyglądała, kiedy na ulicy zaczną królować szarości i czernie. Miło się Ciebie ogląda. Powodzenia w dalszym blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne te trampeczki ;)) Bardzo pozytywny kolor!:)
    Pozdrawiam i zapraszam
    onthesundirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Hola, de regreso de vacaciones me pongo al día con vuestros blogs, me gusta mucho este, tan informal y cómodo.
    Besos
    Esperanza
    http://22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  39. Hey! Thanks for commenting on my blog :) new follower! Xo
    styleacid.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  40. Thanks for visiting my blog! Following yours now :)

    Renate form http://thecuriousklutz.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  41. Hi! I'll surely follow you (gfc and bloglovin ) I'll be glad if you follow me too )

    http://alenabliss.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne kurteczki, nawet ta różowa wygląda bardzo fajnie. Obserwuję i będę zaglądać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Thanks for stopping by. ice blog of yours.

    Following you.

    Please, don't forget to visit my blog :)

    http://cantellyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja większość manekinów widzę ubranych w szaro-buro-czarne ubrania ;x a u Ciebie słonecznie się zrobiło!:)
    Podobają mi się tshirty-zdradzisz skąd?;>

    Jeśli masz ochotę to obserwujemy:) Zaobserwuj pierwsza, później ja kliknę :)

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!:)
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  45. też większośc manekinów widze w szarych odcieniach. Dobrze mieć coś w jaśniejszych kolorach, by ożywić stylizację. Żółty uwielbiam ;) wyglądasz cydownie!:*
    obserwujemy? Ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. I work in Berhska and I love these shirts!!
    I like your style and how you combine yellow, keep it up!

    http://vaninwonderland.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super kurteczki a koszulki po prostu cudeńka !:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja, żółty kolor idealnie ożywił całość :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Żółty kolor fajnie ożywił stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie przepadam za żółtym kolorem, ale w tej stylizacji wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń