niedziela, 29 września 2013

przyszła jesień przyszła i grypa

Czy wy tez jesteście przeziębione? Ja od piątku zdycham w łóżku ;/ Brałam już chyba wszystko co dostępne w aptece i coraz gorzej. Po 2 dniach nie wytrzymałam i musiałam wyjść na spacer . Skończyło się to tym , że cała w drgawkach ledwo wróciłam do domu masakra a jutro zajęcia na uczelni ;/ I ostatni tydzień pracy grrr ale zdąrzyłam zrobić kilka fotek.


w roli głównej pikowana kurtka ze skórzanymi rękawami i spodnie dresowe .


kurtka ze skorzanymi rekawami, kurtka rekawy ze skory, pikowana kurtka z rekawami ze skory, spodnie dresowe z bershki, dresy bershka, spodnie dresowe,rozowe dresy


41 komentarzy:

  1. mnie tez brala choroba od srody wsumie i w piatek juz goraczka , dreszcze ,ale naszczescie moja mama zareagowala w pore i kazala mi lezec w lozku i nie wychodzic , zrobila mi herbatke i dala pare lekarstw i teraz juz czuje sie znacznie lepiej. ;) wiec tobie tez zycze szybkiego powrotu do zdrowia.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain, I wish that you're well on your cold. I like the pink. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny różowy szaliczek
    niestety teraz taki czas przeziębień,,

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio czułam się nie najlepiej ale już jest okej , kuruj się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupiłaś te dresy? świetnie w nich wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz. :) A choróbsko wygonić! Dużo zdrówka życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrówka życzę!
    a stylizacja bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. slicznie CI w takim pastelowym rozu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam Cię w czwartek w Empiku w Starym Browarze :)
    Zdrowia życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  10. o przeziębieniach i grypie to nawet nie wspomnę: ) ale o Twoim secie to oczywiście, ze tak:) bardzo mi się podoba kolorystyczne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wracaj jak najszybciej do zdrowia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już po grypie...świetnie wygladasz! Buziaki i zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  13. kurteczka w porzadku :D

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cute outfit and photos :D
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  15. loved your blog and the ouftit is so cute
    thanks for stopping by in my blog, of course i follow you
    follow me back! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. życzę szybkiego powrotu do zdrowia... ja już pierwsze jesienne przeziębienie mam za sobą.... porządne buty to podstawa.... teraz tego właśnie się trzymam i jakoś jest mi lepiej

    OdpowiedzUsuń
  17. hej.
    bardzo serdecznie dziekujemy za komentarz u nas :D
    bardzo fajny post. róż do Ciebie idealnie pasuje :D
    Pozdrawiamy S&D,
    www,stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna stylizacja, ja też jestem przeziębiona, ale już mi przechodzi :D

    zapraszam do siebie na nowy post: http://essqise.blogspot.com/2013/09/my-style-shirt.html :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia :) Zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczo wyglądasz :) Śliczna z Ciebie dziewczyna :)
    http://paaryzankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. really cute outfit dear you look like Barbie =) say would you like to follow each other? http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Muy bonitas fotos, el look, genial !!!
    Besos
    Esperanza
    http://22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cute look, pink is a great color for you :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji. Róż to twój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  25. Musisz nastawic sie pozytywnie i choroba sobie pojdzie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny look.. :) Obserwuję.. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice outfit. would you like to follow each other via bloglovin>

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę kupić sobie takie spodnie!
    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń