środa, 25 września 2013

kolejny beznadziejny aparat

Kilka miesięcy temu kupiłam aparat za ok 600 zł... Niby najlepsza cyfrówka w tych granicach cenowych.
żal żal żal ;/ Jak sie nie kupi lustrzanki za minimum półtora klocka to nie ma co się czarować. Moja złość nie będzie miała końca dopóki nie kupie lustrzanki nikona. Moje gówno rozmazuje nawet przy najmniejszych moim ruchu nie mówiąc już o sfotografowaniu Tofiego. grrrr ! Myślałam, że to Dawid nie umie robić zdjęć ale na samowyzwalaczu jest jeszcze gorzej
Stylówa wysoce wyszukana bo domowa ! dres rządzi :D  Wiem, miałam pokazać nowe meble w pokoju ale mam stale bałagan szkoda czasu na sprzątanie ! :D









68 komentarzy:

  1. Kochanie, cyfrowki sa dobre aby wsadzic w kieszen i wyjac w wyjatkowych i szybkich momentach, np na wycieczkach. Lustrzanka to konkret sprzet, nie potrzeba nie wiadomo jakiego sprzetu by zrobic dobre zdjecia! Lepiej wydac to 600zl wiecej i miec cos konkretniejszego :) :* slodki psiak i Ty!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak miałam wybór kupić aparat za 600 zł czy dołożyć jeszcze tysiąc i kupić lustrzankę wybrałam to droższe i nie żałuję. cyfrówkę kupiłam za około 200 zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. a może trzeba pogrzebać w ustawieniach... też tak miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam cyfrówkę mniej więcej z tej samej półki cenowej i nie jestem do końca zadowolona ..

    OdpowiedzUsuń
  5. decyzja o zakupie lustrzanki była jedną z lepszych decyzji zakupowych, teraz dokupiłam obiektyw i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jednak lustrzanka to lustrzanka.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piesek jest cudowny!;)
    Mam lustrzankę, póki co mnie nie zawiodła;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam takie badziejstwo ale na razie nie mam co marzyć o lepszym. :( Czasami idę w łachę do siostry żeby zrobiła mi zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja obecnie też mam cyfrówkę, ale rozglądam się za lustrzanką, jakość jest nie porównywalna:) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak warto wydaj więcej pieniędzy na lustrzankę i cieszyć się nią latami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety ale lustrzankami zdjęcia wychodzą najlepsze
    obserwuję i liczę na to samo
    http://queenbthefirst.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam aparat za 900 zł i efekty są takie, jakbym użyła zwykłej cyfrówki :)
    Mam do oddania voucher 100 zł do sklepu Answear.com, więcej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też odkładam na lustrzankę nikona,...
    \
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawda, trzeba dokładnie sprawdzać co kupujemy, bo inaczej wyrzucimy pieniądze w błoto. Śliczny piesek, zapraszam do siebie. :)

    http://blacklifeprinces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację, cyfrówka nigdy nie dorówna lustrzance. Zapraszam na dość długi, ale ciekawy post z nowymi zdjęciami ;** Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello from Spain: lovely dog. We keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam zamiar kupić lustrzankę :)) ale mam cyfrówkę zwykłą, za 300 zł i nie narzekam póki co :))

    OdpowiedzUsuń
  18. powiem Ci, że ja mam droższą cyfrówkę a ze zdjęć również nie jestem zadowolona ;/ a piesio słodziutki! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czuje twoją złość, wydać 600zł na coś, co okazało się klapą ;|

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz rację, warto dołożyć drugie tyle a nawet i więcej! Ja ta zrobiłam i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja miałam 5 cyfrówek w granicach 500 zł i wszystkie się zepsuły, jakiegoś pecha do cyfrówek miałam więc kupiłam lustrzankę nikona starszą nieco ale jestem zadowolona ;-) Świetnie wyglądacie ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też myślę intensywnie o zakupie lustrzanki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. hehe nieźle... ale dobrze ze masz przynajmniej czym robic te zdjecia:)) może spróbuj cos tam poprzestawiać, może będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pokombinuj z trybem makro. Większość aparatów dobrze sobie z tym radzi :) Ja mam Canona 600d polecam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia i tak ładne, choć trochę nieostrości na niektórych widać :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiem co to znaczy ból kiedy nie ma się lustrzanki !
    Ale mam dla Ciebie propozycje . Ponieważ ja już (na szczęście) jestem w posiadaniu Nikona i ciągle czuję się nie spełniona chętnie będę robić Ci zdjęcia na bloga i od czasu do czasu prywatnie jeśli będziesz miała ochotę . ;) Również jestem z Poznania, więc dlaczego by sobie nie pomóc? Jeśli będziesz zainteresowana to napisz do mnie : nela7@amorki.pl . Mojego bloga już widziałaś, ale przypomnę : http://just-feel-your-style.blogspot.com/

    Mam nadzieję, że napiszesz i będziemy mogły współpracować ! :) (oczywiście za darmo - umowa TFP)

    Buziaki i czekam na wiadomość! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. pamiętam jak się denerwowałam jak nie miałam lustrzanki ,no ale jak jest to czasem też zdjęcia nie do końca nam się podobają,wymagamy od nich dużo więcej..uroczo wyglądasz z psiaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki słodki piesio ;)
    Obserwuję ;3
    blog-daria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia nie są złe, ładnie wychodzą, ale wiadomo ze z lustrzanki całkiem inny efekt ! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia nie są złe, ładnie wychodzą, ale wiadomo ze z lustrzanki całkiem inny efekt ! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. zdjęcia nie są złe, ja mam w cyfrówce kilka ustawień dynamicznych, np. jak chce zrobić zdjecie ruchome to ustawiam przykładowo opcje dzieci, choć pewnie w lustrzance lepszy efekt, ale póki co trzeba cieszyć się tym co jest;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. piesek jest przeslodki ;) kocham zwierzaki ;) wygladacie swietnie :) zgrana "para" :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice pictures. Thanks for visiting my blog. I would like to follow each other with GFC and Facebook. Follow me and I will follow you back. xoxo

    Valeria
    http://myurbanmarket.blogspot.it
    https://www.facebook.com/ValeUrbanMarket

    OdpowiedzUsuń
  34. rzeczywiscie zdjecia to nie bardzo wychodza.. a co to za aparat ?

    OdpowiedzUsuń
  35. I am your new folower ;) You folow me back? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hey dear, sure we can follow each other! I already followed you on GFC and Bloglovin - now waiting for you!

    xx

    andysparkles
    Follow me on Facebook

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice pink and lime green mix! And your puppy is the CUTEST!

    The Dragonfruit Diaries

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja bardzo polecam ci aparat BenqGH600 :) Posiadam niecały mies, ale jestem mega zadowolona! Robi świetne i ostre zdjęcia zarówno w pomieszczeniu, jak i na zewnątrz :) I cena mega atrakcyjna - jak kupiłam za 420zł :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Thanks for your comment on your blog, sure we can follow! I'm following you on GFC xx

    http://itslilylocket.blogspot.co.uk/2013/09/asos-coats.html

    OdpowiedzUsuń
  40. też mam takiego pieska :D
    śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Don't know if my comment came through, but... What a cute dog, and you are very beautiful as well! :) And, to answer to your question, yes, I would love to follow each other ♥ xoxo

    OdpowiedzUsuń
  42. oh your dog is so cute!♥ lovely blog!:) I followed you on bloglovin and I liked your facebook page with my personal account (petra lorencová)♥ you can follow my blog too if you'd like;) kisses!

    www.lorietta.cz


    Lorietta Facebook page


    Lorietta Bloglovin profile

    OdpowiedzUsuń
  43. BEAUTIFUL!!!
    that's eyes!


    xx

    onemoreshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. robisz zdjęcia na trybie auto ? jeśli tak, to błąd. spróbuj z preselekcją przysłony (zazwyczaj oznaczenie Av lub A), poczytaj o iso i przysłonie. zdjęcia na pewno będą lepsze. lustrzanka ma lepsze parametry niż aparaty kompaktowe, ale też sama świetnych zdjęć nie zrobić. trzeba kombinować z ustawieniami.

    gosia

    OdpowiedzUsuń
  45. great post. would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja póki co mam nową cyfrówkę Sony Cyber Shoot, dużo lepszy od poprzedniego ale do lustrzanki nie ma co porównywać wiadomo... Tylko zawsze mam tyle wydatków , że zanim uzbieram na lustrzankę to ho ho :D Cudny piesek <3

    OdpowiedzUsuń
  47. hey Doll,
    Thanks a lot for dropping by my blog and for the lovely comment.
    off course I would love to follow each other.
    I am following you on GFC and Bloglovin, hope you follow back soon on Both platforms.
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Se parece a "Morgana" la perrita de mi cuñada, es una monada !!!
    Bonitas fotos
    Besos
    Esperanza
    http://22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  49. Lovely post! you look very lovely. I am so looking forward to seeing your future posts dear!

    xoxo;
    Into The Blush, a Beauty Blog by Kenny.

    OdpowiedzUsuń
  50. znam Twój problem, ale mój aparat zaczął tak robić dopiero po kilka latach użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też tak mam...niby mam cyfrówkę canona ale nie oszukujmy się...zdjęcia na bloga(takie, żeby były naprawdę spoko) potrafią zrobić tylko moi przyjaciele z lustrzanką :)
    a piesek cudo !:*:)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Polecam Nikona D5100, sama go mam i jestem zadowolona :) A piesek przesłodki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. awwh i think you still have nice shots with your dslr camera, your skin looks flawless!
    but i still prefer Canon
    cute dog
    Sure, i followed you! hope to see you follow me back

    OdpowiedzUsuń
  54. jaki śliczny piesek :)
    chętnie obserwuje :)
    zapraszam do siebie :)
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. sweetaśny piesiak, jak się nazywa???
    Aparaty nikona są super, sama mam:)
    Pozdrawiam Alexa
    coolblog-alexa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz piękne oczy :) Jedyny aparat kompaktowy z jakiego byłam zadowolona to Sony DSC-W200. Jest już kilka lat na rynku. Ja korzystałam z niego w 2010 roku. Robił wspaniałe zdjęcia, świetna ostrość i piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń