czwartek, 14 listopada 2013

KONKURS do wygrania bon 60ZŁ

Witajcie kochane ! Dzisiaj mam dla Was konkurs ! DO WYGRANIA BON O WARTOSCI 60 ZŁ na dowolną rzecz ze sklepu dash44.pl

CO TRZEBA ZROBIĆ ? -

1. Polubić fanpage sklepu KLIKNIJ TUTAJ
3. Napisać w komentarzu dlaczego to właśnie ty masz wygrać bon ?
Miło mi będzie jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga ;>

W komentarzu nie zapomnij zostawić do siebie adresu meilowego !

WYBIERZEMY NAJCIEKAWSZĄ ODPOWIEDŹ

NA ZGŁOSZENIA CZEKAMY DO 30 LISTOPADA

Powodzenia ;)

Już teraz pomyśl co wybierzesz ! www.dash44.pl




21 komentarzy:

  1. Paulina Kowalczyk jasna16@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, zapomniałam
      polubione na facebooku juz dawno
      Powód jest prosty. Wasze buty są boskie, naprawdę by mnie ucieszyła wygrana gdyż akurat potrzebuję nowych bucików. Jestem na etapie poszukiwania. Próbuję zmienić swój styl. Zresztą chłopak byy mnie zabił gdybym naciągnęła go na kolejną parę :P
      Wygrać buciki to me marzenie
      Proszę Was bardzo o jego spełnienie.
      Czarne brązowe czy granatowe
      Na moją nóżkę każde gotowe.
      Kiedy ja wygram buciki te
      ogromnie będę cieszyła sie.
      Cudowny prezent na święta będzie
      a w butach będę chodziła wszędzie

      Usuń
  2. 1. zrobione
    2. zrobione
    3. Czemu ja?
    No dobrze, nie ma sprawy, już tłumaczę moje powody ;-)
    1. Bo uwielbiam zakupy!
    2. Bo kto widział Czarownicę zaniedbaną i w starych butach???
    3. Bo czasem wydaję za dużo na błahostki, a potem… w portfelu pustki 
    4. Bo nie przerażają mnie zakupy przez internet
    5. Bo jestem przekonana, że sklep Dash44 zaspokoi moje zakupowe pragnienia .
    6. Bo czasem chciałabym poczuć się niczym gwiazda!
    7. Bo fajnie jest dostać taki prezent od losu!
    8. Bo nieczęsto udaje mi się cokolwiek wygrać, ubrań, butów – nigdy się nie udało.
    9. Bo zbliżają się Mikołajki…i to taki fajny upominek by był dla mnie.
    10. Bo zbliżają się też święta Bożego Narodzenia – kolejny powód ;).
    11. Bo mogłabym się chwalić, że udało mi się wygrać w takim fajnym rozdaniu.
    12. Bo jestem stałą obserwatorką Twojego bloga!
    13. Bo lubię rozdania/konkursy z możliwością rozpisania się i może to okaże się szczęśliwe?
    14. Bo już widzę siebie w jednych z szałowych bucików z Dash44!
    15. Bo potrzebuję na jesienną porę uroczych kaloszków .
    16. Bo w razie zadowolenia (a zakładam, że tak będzie) zrobię sklepowi reklamę ;) i zarekomenduję z czystym sumieniem moim znajomym zakupy na tej stronie.
    17. Bo o ile mam trochę ciuchów, to z butami naprawdę u mnie kiepsko!
    18. Bo o ile mam jeszcze trochę butów letnich, to jesiennych i zimowych u mnie nie dostrzeżecie, poza starymi i zniszczonymi.
    19. Bo moja praca (nie tylko zawód Czarownicy ;)))) wymaga butów eleganckich, stylowych, ciekawych…
    20. Bo byłabym przeszczęśliwa, gdyby jakimś trafem udało mi się wygrać.
    21. Bo taki prezent od losu sprawiłby, że jesień nabrałaby dla mnie pięknych kolorów i stałaby się o wiele magiczniejsza.
    22. Bo buciki kolorowe i nietypowe są w moim stylu!
    23. Bo z wielką przyjemnością, rozkoszą i entuzjazmem wydałabym te 60 zł .
    24. Bo już widzę siebie pomykającą w pięknych np. kaloszkach od Was..idącą z uśmiechem na ustach przez kałuże, nie zważającą na deszcz…
    25. Bo wszyscy wokół mogliby zobaczyć np. w/w kalosze na moich nogach i na pewno zrobiłabym furorę .
    26. Bo milsze jest życie, kiedy dostajemy takie niesamowite prezenty!
    27. Bo mogę stać się wierną Klientką sklepu Dash44.
    28. Bo nowe, ciekawe obuwie odmieni mój szary, jesienny look.
    29. Bo wierzę w marzenia i wierzę głęboko w to, że jeśli bardzo chcę – a chciałabym wygrać – to może się to ziścić.
    30. Bo dzień bez zakupów to dzień stracony  ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Aneta D. - mail: czarownica84@op.pl
    malymiszmasz.blogspot.com

    pozdrawiam i dziękuję za możliwość wzięcia udziału w tej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdalena Jezierska - fb
    madzia3991@interia.eu
    dlaczego ja ? Ponieważ ostatnio kupiłam sobie nowe botki, strasznie się ucieszyłam a okazało się, że wgl w nich nie pochodzę bo są strasznie nie wygodne. Dlatego nowe buciki jakoś by mnie udobruchały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. zrobione
    2. zrobione
    3. Dlaczego ja? bo jestem osobą która kocha buty. Kocha do szaleństwa i każdy pretekst posiadania kolejnej pary jest dobry:D I co najważniejsze byłby to świetny prezent na imieninki :))

    kinga_kwiatkowska01@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Zrobione
    2.Zrobione
    3. Dlaczego ja? Ponieważ jestem dziewczyną, która UBÓSTWIA buty, mogę mieć ich 1000 par, a i tak mi za mało :) I z ogromną przyjemnością wydałabym te 60zł na jakieś piękne DASH'owe cudeńka :)

    Sandra Kracz
    kraczsandra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponieważ nie mogę znaleść idealnych butów ELEGANCKICH na zimę koturny , które posiadam są już wykończone !
    Przydałyby się nowe buciki a na tej stronce jest masa butów, które podobają mi się , Zakochałam się od pierwszego wrażenia !
    Wikotoria Szy....
    viki-sz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ponieważ jak każda kobieta kochamwielkieubóstwiammiłościąnajszczerszą BUTY! A jako że zaczął się nam kolejny sezon wypadało by zaopatrzyć się w jakąś nową parkę która sprawi że koleżanki zzielenieją z zazdrości. :)

    Patrycja Pomarańska
    ziomalka@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu ja mam wygrać?
    To bardzo proste.
    W nowych butach życie staje się bardziej radosne
    Sklep Dash44 na facebooku odwiedziłam i miło pół godziny spędziłam.
    Szpilki, botki i sandały, w Dash44 powinien chodzić świat cały!!!!!!! <3

    Świetny sklep. Chce wygrac, bo byłabym przeszczęśliwa i pewna siebie chodząc w butach z tego sklepu :)
    moje naziwsko Ola Baśkiewicz, adres mailowy baskiewicze@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. zrobione! spędziłam na fanpage z pół godziny :D
    2. zrobione! :)
    3. dlaczego ja miałabym wybrać bon ? ponieważ zbliża się zima i przydałyby się jakieś botki, albo kozaki i jakieś wsparcie jak najbardziej by się przydały ;) poza tym uwielbiam buty :) wręcz je kocham <3 i mam już jedne upatrzone :)

    Patrycja Maślak
    na fb jako Mania Mania, a mój adres mail to shoreeaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. zrobione
    2. zrobione (Magdalena Cz.)
    3. Bon niech trafi do mnie, ponieważ całą noc śniły mi się nowe buty, a w ciągu dnia nucę "Powinieneś być ze mną, ze mną powinieneś być..". Łozem nie jestem, ale za to koneserką prawdziwych perełek; czas na prezent mikołajkowy! :)

    Magdalena Czernek, czmadzia7@gmail.com
    obserwuję jako: Madzia Cz

    OdpowiedzUsuń
  13. można imię i pierwszą literę nazwiska ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok nie pomyśłałam, ze podanie nazwiska to moze byc jakis problem więc zaraz zmienie zasady i nie trzeba bedzie podawac takich " szczeglowych" danych :P

      Usuń
  14. Daria K.
    camelkova@gmail.com

    dlaczego ja? może dlatego, że aktualnie jestem w 7 miesiącu ciąży, wielka i gruba jak bałwan, a w dodatku przez tą pogodę choróbsko się przyplątało i nie tylko brzuch mam wielki, ale i nos :( więc może pocieszycie biedną przyszłą mamę nowymi bucikami?:) uszczęśliwicie wtedy aż dwie osoby, bo szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko ;D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Siedzę i wymyślam od samego rana,
    jak powalić facetów na kolana.
    Pod czarną mą czupryną plan się buduje,
    który zapewne kieszeń mą zrujnuje.
    punkt pierwszy - czerwona pomadka,
    poruszy serce nawet sędziwego dziadka.
    po drugie, sukienka krótka,
    to do serca faceta furtka,
    po trzecie ładna bielizna,
    pazura doda ma nad okiem blizna.
    Po czwarte i najważniejsze:
    BUTY - seksowne i najwygodniejsze.
    Bo kiedy będę wokół palca owijać,
    muszę mieć przecież jak wdziękami wywijać.
    I gdy będę przedstawiać swe atuty,
    muszę za podstawę mieć najlepsze buty.
    Inaczej nici z uwodzenia,
    a to smutne jest jak damskie prawo ciążenia.
    Do tego jeszcze stan konta nie pomaga,
    portfel płacze, pieniędzy się domaga.
    A ja, no przecież mam cel i aż mnie telepie.
    Bo ja muszę wygrać buty w tym sklepie!
    Inaczej, powiem szczerze, zdobyć ich nie mogę,
    A ja już w snach zakładam je na nogę.
    I mówię do nich głosem kokietki:
    "Buciki, należycie do fajnej kobietki".
    I tak je głaszcząc szepczę im cichutko,
    że będą zawsze obok mnie. Bliziutko.

    Mail: ankakrz@interia.pl
    Na fb lubię jako: Anka Anka

    OdpowiedzUsuń
  16. Od ponad 20 lat wcielam się w rolę matki, żony i gosposi zatracając w tym swoją kobiecość.
    Moja doba jest wypełniona obowiązkami, zmartwieniami i wciąż brak mi czasu... dla siebie.
    Dlatego właśnie dziś, dla odmiany postanowiłam pomyśleć o sobie.
    Najlepszą podstawą nowego JA będą piękne buty! Wraz z dodatkowymi centymetrami podniesie się moja samoocena.
    Obcas zbliży mnie do nieba a przy okazji pozwoli twardo stąpać po ziemi.
    Nadal będę najlepszą matką i żoną, ale dzięki nowym butom zrobiłabym milowy krok do odzyskania swej kobiecości.
    Wygrany bon zapewniłby mi właśnie ten powrót do dawnego "JA".

    Mail: li73ka@interia.pl
    Na facebooku: Elżbieta Krzyczkowska

    OdpowiedzUsuń
  17. Maria K, 56manka@gmail.com

    Każda okazja jest dobra aby coś otrzymać. W końcu jestem kobietą i jak każda kobieta wręcz uwielbiam dostawać prezenty . A ty nie ? Tak nas stworzyła natura, że prezenty sprawiają nam radość , doprowadzają do obłędu, niwelują smutki i złości, radują . Chciałabym wygrać ten bon, by uśmierzyć ból i smutek związany z nadejściem jesieni . Mimo iż to moja ulubiona pora roku, to ostatnio jakby popadłam w depresję, nic mnie już tak nie śmieszy, rzadko kiedy na mej twarzy zauważalny jest uśmiech . Chcę wygrać bo kocham prezenty . Chcę wygrać bo sklep dash44 w swym asortymencie posiada najpiękniejszą, najwspanialszą i najbardziej kobiecą ofertę butów z jaką kiedykolwiek się spotkałam. To niesamowite , jak drobna rzecz może tak cieszyć. Ten bon byłby jak swego rodzaju cud, a ja tak mocno w nie wierzę, wierzę tak mocno jak w Świętego Mikołaja, którego mimo iż nie widziałam to doświadczam w sercu, który jest zawsze przy mnie i może to dziecinne ale wygrać bym chciała bo po prostu kocham buty . Na am widok wygranej aż oszalałam, moje oczy zrobiły się jak te kota ze SHREKA , proszące o odrobinę szczęścia, którym nie osób odmówić. Moje serce na samą myśl o wygranej napełniło się wiarą w lepsze jutro, miłością i nadzieją. Ten bon dodałby mi wiary, pewności siebie. Mając takie buty w każdej sytuacji czułabym się pewnie, a gdybym czuła się pewnie to byłabym piękna. Bo nie ma to jak znać swoją wartość . Ten bon sprawiłby że odleciałabym w marzenia, przeszła się po tęczy do miejsca w którym marzenia się spełniają, w którym wszystko jest możliwe .

    Ten bon do dash44 wygrać bym chciała,
    bo widokiem cudnych butów bym się napawała!
    Tam buty wszak kobiece, ponętne, znakomite
    elegancją , blaskiem, kobiecością spowite .
    Chciałabym wygrać bon dla marzeń spełnienia
    bo buty z tego sklepu to najskrytsze me marzenia!
    Dash44 oferuje piękne modele pełne werwy
    ten bon ukoił by moje zszargane nerwy !

    Buty w tym sklepie są magiczne,
    w skutkach i chodzeniu nie tragiczne,
    piękne, wygodne, pełne ponętności
    na pewno dadzą mi wiele radości !
    Wygrać bon chcę bo marzę o butach z dash44.pl !

    OdpowiedzUsuń
  18. KONKURS ZAKONCZONY ! SKONTAKTUJE SIE ZE SKLEPEM I JAK TYLKO OTRZYMAM ODPOWIEDZ OGLOSZE ZWYCIEZCZYNIE ;)

    OdpowiedzUsuń