niedziela, 24 listopada 2013

okazje 40% mniej w ROSSMANie

Tak jak w zeszłym roku tak i w tym Rossman ma dla nas 40% taniej na wszystkie artykuły do malowania. Dla mnie to prawdziwa okazja bo mogłam kupić np podkład , który normalnie kosztuje 60zł i raczej nie wydałabym tyle na kosmetyk. Najbardziej niestety dziewczyny "rzuciły się" na eyelinery, których używam tak,że nie bylo już ani jednego i musiałam kupić jakiś inny.
Super Pharm ma 40% upustu na produkty do demakijażu twarzy z czego też oczywiście musiałam skorzystać ;)

1. Dwufazowy płyn do demakijazu oczu +zel-krem do mycia twarzy NIVEA

2. Pomadka bourjois ( piękny koralowy kolorek) + pomadka Manhatan średni róż

3. Pomadka Rimmel ( rożowa) + pomadka Astor o przepęknym delikatnym czerwonym kolorze

4. fluid LOREAL + puder MAYBELLINE  dla nieskazitelnie matowej skóry :P

5. Róż do policzków WIBO+ lakier WIBO - jedyny lakier, jaki kupiłam , zdecydowanie wole żel uv !

6. eyeliner, mój ukochany tusz do rzęs kupiony na zapas BOURJOIS i błyszczyk zapachowy

Na wszystko wydalam ok 160 zl i złamałam tym samym swoje postanowienie ,że dopóki nie spłace mojego zadłużenia karty debetowej ( 4 tys.zł) to nie kupie sobie NIC A NIC !
W sumie głownym założeniem tego postanowienia były ciuchy więc chyba nie do końca  je złamałam .
?? :P




PRZYPOMINAM O KONKURSIE !
  http://paulinaablog.blogspot.com/2013/11/konkurs-do-wygrania-bon-60z.html



40 komentarzy:

  1. Jakiś czas temu kupiłam sobie ten żel-krem do mycia twarzy, ale mi nie odpowiada :/ Widzę że zapas pomadek ;) A jak z założenia zakazane były ciuchy to postanowienie nie złamane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. love the lip colours
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta okazja -40% jest super, ciekawe rzeczy kupilas

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam nadzieję,że i ja kupię ten tusz sobie przy tej okazji..ale niestety wszystkie wykupione;/ A pomadki mmm też zakupiłam jedną Astora,ale myśle jeszcze o tej BOURJOIS mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szalona zakupoholiczka :-) hehehe. Też kupiłam ten podkład na próbę ;-) A jak spisuje się tusz do rzęs? Nadaje się do cienkich rzęs? Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaa a ja jeszcze przed zakupami. Byle coś tam dla mnie zostało ;) Kocham te pomadki Astora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zakupiłam w Rossmanie pare rzeczy, w tym również jeden lakier z Wibo. Bardzo je lubie, są dość trwałe, a ten który Ty wybrałaś jeszcze dodatkowo przyspiesza wzrost paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten róż i chwalę go sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że zakupy się udały :)

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również już skorzystałam z tej promocji i zakupiłam podkład i błyszczyk :)
    PS. Dziękuje kochana :) To zasługa świetnego moje fotografa i naszych przyjaciół :) Zachęcam do zajrzenia na jego fan paga i zobaczenia wielu dużo lepszych zdjęć w dziedzinach których się specjalizuje: https://www.facebook.com/KarolKryczkaPhotography

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem tego pudru z maybelline .;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zakupy :) ja zaszalałam na promocji w rossmannie , chociaż miałam omijać szerokim łukiem :P i teeeż zakupiłam podkład z loreal`a :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy udało Ci się upolować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak można w tak młodym wieku zadłuzyć się n a 4 tysiace?? Kupuj więcej ciuchiow, to niedługo będziesz tynk ze ścian jadła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie " w tak mlodym" wieku mozna sie zadluzyc bo ? bo nie mam pracy i studiuje dziennie. Kredytu na mieszkanie nie musze brac , auto mam i z glodu tez nie umre "dziekuje za troske" ale tynk ze scian narazie mi nie grozi

      Usuń
  15. ja kupuje w rossmanie jak coś potrzebuje

    obserwuje i licze na to samo
    www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne łupy :) mam jedynie z tego tylko do demakijażu.
    Mam małą prośbę,mogłabyś poklikać u mnie w banner lub linki Sheinside ?
    Bardzo mi na tym zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 5. to nie kosmetyki milo a WIBO

    OdpowiedzUsuń
  18. ten plyn dwufazowy z nivei jest bardzo kiepski moim zdaniem ;) a zel z pierwszego zdjecia rowniez mam ale jeszcze nie uzywalam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzisiaj też złamałam swoje postanowienie. W sumie wpadłam na chwilę do rossmanna po jakiś drobiazg i oczywiście zdążyłam zauważyć, że do dziś jest promocja - 40%, więc nie mogłam sobie odmówić kilku bardzo ważnych (!) rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ojejciu, musze sie tam wybrac w koncu :3 !
    super.
    xoxo

    http://mangr0ves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zakupy . ;)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta pierwsza pomadka jest świetna : )
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. musze wypróbowac ten fluid
    mam prośbę, zależy mi na współpracy z jedną firmą, weszłabyś w moją ostatnio dodaną notkę i weszła w podany link? BĘDĘ WDZIĘCZNA I SIĘ ODWDZIĘCZĘ!

    luyyyza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam szminki manhatanu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widze, że zakupy się udały! :D Ja sama też z promocji skorzystałam i jestem zadowolona.
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurczęę !!;cc ja nie zdążyłam się załapać ;(

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdobycze! a te szminki mają przepiękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  28. widzę, że nie tylko ja tak zaszalałam :D zapraszam do obserwowania mojego bloga coralii.blogspot.com na pewno się odwzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale super rzeczy :D Ja słyszałam coś o tej promocji właśnie :)

    Zapraszam na GIVEAWAY z OASAP na moim blogu >> agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurcze... oczywiscie przegapiłam promocję... moze to i dobrze. Powodzenia ze splacaniem dlugu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nieźle poszalałaś ;) Uwielbiam puder Affinitone :) Obserwuję i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń