piątek, 22 listopada 2013

Psia moda

Tym razem Tofi dostał nową kurteczke :P Niedługo będzie musiał mieć własny wieszaczek :D Planuje tez zakup przebrania św Mikołaja . Dla zwały ubrałam tez kota , ktory do teraz siedzi schowany w koncie i obrażony 






i widok , który zawsze mnie cieszy - PACZKA !
Tym razem nie ciuchy a sprzęcik
Lampa uv i uwaga gogant mojego dziecinstwa
PEGAZUS :d

Tak sobie przeglądałam pozostałe przedmioty użytkownika, który miał lampe i co widze ? Nowe pegazusy za 30 zł haha ! 







39 komentarzy:

  1. oj tak słodziutko wyglądają /../
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. biedny kociak, już sobie go wyobrażam jak się chowa, ja też mam kotka, ale jedyny ubiór dla niego to jakaś urocza obróżka :) z dzwoneczkiem i diamencikami :) oj pamiętam pegazusy ile ja się w nie nagrałam, teraz mamy playstation 3 i właśnie w nią sobie pogrywam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piesek zadowolony,kot może trochę mniej ;) Też grałam w pegazusa, świetna zabawa niezależnie od wieku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your dog is way too cute :)
    Don't forget to join my $30 certificate giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/11/dressale-30-certificate-giveaway.html?m=0
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niedawno z moim chłopakiem kupiliśmy same pady do komputera i gramy w pegazusowe gry na kompie :) Mario obowiązkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kotek w tym ubranku jest boski !! śliczne te ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna taka kurteczka - Twój psiak wygląda w takim cudzie dobrze, mojej by się przydało bo jest zmarźluchem, ale głupio wyglada :P Chyba większe psy nie wyglądają po prostu tak słodko w kaftanikach :P

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG pegazus! Ale bomba! Nieodłączny sprzęt dzieciństwa :D a co do ubranek to kot w kapturze wymiata :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny piesek *ww*
    http://jujuu-juju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie słodkie zwierzaczki :)
    też myślałam, żeby kupić mojemu yorkowi kurteczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jej jakie słodkie ubranka dla zwierzaków!<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi cuñada tiene una perrita parecida, que se llama Morgana, y la lleva también siempre muy mona ;)
    Besos
    Esperanza
    http://22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello from Spain: your dog is very cute. I like the jacket for your pet .. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  14. This is sooo cute:)

    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  15. ale słodziaki! a jacy poubierani :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo była bym wdzięczna gdybyś podała mi nazwę tego sprzedawcy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha, a ja byłam tydzień u rodziców i grałam każdego wieczora z Tatą w Tank'i :D

    OdpowiedzUsuń
  18. OO jakie świetne :) Ja mojemu shih tzu też planuję kupic jakieś wdzianko na zimę :P

    OdpowiedzUsuń
  19. hahha moja dzidzia też ma podobną kurteczkę, prawie taka sama tylko inny kolor:)) kot jaką ma minę;D

    OdpowiedzUsuń
  20. aww your dog is so cute!!
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój piesek by mi nie wybaczył gdybym założyła mu jakieś ubranko, on nawet nie lubi jak ma smycz na szyi, a Twój się dobrze w tym czuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jest zimno na dworze to bez ubrania nie wyjdzie bo sie trzęsie jak galareta

      Usuń
    2. a po domu oczywiscie lata "nago" ;)

      Usuń
  22. ale zwierzaki przebojowe...urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj pamiętam! Pegazusy to coś wspaniałego <3 pamiętam ile czasu spędzałam przy tych grach!

    OdpowiedzUsuń
  24. o kurczaki! też chce pegazusaaa. *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Tez mam w domu yorczka ma 4 miesiace i też ma ubranko na zime. Ale ta kurteczka jest urocza muszę poszukać podobnej.
    zapraszam do mnie kochamurode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też się zastanawiałam nad tą lampą, ale miała duży dylemat między nią a białą, więc kupiłam troszkę droższą ale za to ma oby dwa kolory połączone ze sobą.;) Okazja super.:*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne ciuszki :). Na zachodzie psia moda to zawrotnie rozwijająca się branża, w Polsce jeszcze z tym ciężko :), nawet ciężko znaleźć jakiś sensowny artykuł na temat. Polecam bloga o psiej modzie: www.malybialypies.pl - można podpatrzeć fajne modowe propozycje na ubranka dla psów :) to teraz chyba jedyne takie miejsce w polskiej sieci o tej tematyce.

    OdpowiedzUsuń