środa, 21 marca 2012

Dzień Pierwszy " misja second hand"

Mój pierwszy post ... Niestety nie mam super jakości sprzętu ani profesjonalnego fotografa, musicie zadowolić się małym lustrem w moim pokoju i aparatem 8 mpix firmy FUJFILM :) Nie mam też wprawy w pisaniu postów ale mam nadzieję, że z czasem będzie coraz lepiej.

Dziś wybrałam się z chłopakiem na wielką misję " second hand" , która niestety zakończyła się porażką... Albo nie umiem szukać, albo faktycznie nic nie było , zresztą pojechałam na świeżą dostawę i to co się działo na Świętym Marcinie to jakiś obłęd!  Można tam zostać nieźle poturbowanym , co ja będę dużo opowiadać macie linka do filmu na youtubie : http://www.youtube.com/watch?v=C16ciYToLkU  , gdzieś był jeszcze inny z bardziej adekwatnym tytułem " Polskie bydło w second handzie" haha no dosłownie !!!

Moje zakupy zakonczyły się mandatem za przejście na czerwonym świetle i 4 kolorowymi lakierami, które pokarzę na fotce niżej

sukienka z wymiany na szafa.pl ( sukienka ZIP różowa)
buty poznański deptak  (koturny)
zegarek prezent od kuzynki  ( jelly )
torebka podróbka Prady z Turcji  ( prada)
lakier Rossman(mint, miętowy)
legginsy Tally Weijl


a to moje nowe lakiery fioletowy i miętowy z ROSSMANA , szary i błękitny z RYNKU JEŻYCKIEGO :P

MOJA MINA NA WZMIANKI O MANDACIE - bezcenne :P
NA POCIESZENIE POSZLIŚMY DO MC DONALDA a'propos polecam mini brokułki w panierce ;>

1 komentarz:

  1. hahaha oglądałam ten filmik na YT o masakra.;P Kochana przeczytałam całego Twojego bloga.;) Notka po notce! ;) I mogę powiedzieć, że masz wspaniałego bloga.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń