czwartek, 22 marca 2012

Pechowy dzień. FARBY DO WŁOSÓW

Pechowy dzień ;( Najpierw nie poszło mi koło z gegry, potem okazało się, że w nocy ktoś wybił mojemu chłopakowi 4 szyby w samochodzie i przerysował dookoła lakier ... 


Niestety życie toczy się dalej i trzeba wrócić do rzeczy przyziemnych - na dole macie fotki jak dzisiaj byłam ubrana , oczywiście w kadr wtrącił się mój pupil York. Wabi się troche śmiesznie ... Filip , nie pytajcie dlaczego, to nie mój pomysł :P Jest już od dawna seniorem bo we wrześniu skończy 12 lat .
Trzyma się całkiem nieźle ale jego dokładne fotki wstawie dopiero po wizycie u fryzjera , teraz wygląda jak mały yetti.


A'propos fryzjera, jutro ide zrobić odrosty , wypadałoby po 3 miesiącach. Nie chodze już do drogich fryzjerów ( płaciłam 250 zł ) nie farbuje się też sama - drogeryjne farby strasznie niszczą włosy no i sama nie byłam wstanie pokryć dokładnie odrostów. Koleżanka namówiła mnie na domową wizytę u byłej fryzjerki , jestem mega zadowolona, płacę 60 zł za farbe z cięciem a efekt jest jak u frzyjera geja ( bo moim zdaniem najlepiej tną geje, szczególnie polecam salon STRAVAGANZA na ul. Słowianskiej


Jeśli decydujecie się na farbowanie włosów farbą z rossmanna zdecydowanie odradzam firmy Schwarzkopf - bardzo ostra , pali włosy
Garnier- włosy są po niej jak siano, kolor wychodzi zupełnie inny
Syoss- jako tako kryje , może nie pali włosów ale kolor szybko się zmywa poza tym zobaczcie sobie kto ją produkuje ! Schwarzkopf i Henkel , który jest znany raczej jako detergenty do zmywania niż do pielęgnacji włosów...  Ogólnie od roku używam szamponów Syoss, jestem z nich bardzo zadowolona fakt , ale słyszałam dużo niepochlebnych opinii na ich temat. Powiem jedno jak zaczniesz myć nim włosy nie będzies mogła zmienić szamponu - przynajmniej tak jest w moim przypadku , po innych markach nie jestem w stanie rozczesac włosów. Dodam , że od 8 lat męczę je blondem ;/ 


Zdecydowanie polecam każdą farbę LOREAL nigdy mnie nie zawiodła, kolory wychodzą idealnie tak jak na pudełku, nie niszczą włosów, tylko jak zdecydujecie się na LOREAL CASTING ( bez amoniaku) musicie liczyć się z tym , że nie utleni ciemnych odrostów i rozjaśnia/ przyciemnia tylko o góra 2 tony.












MARYNARKA / ŻAKIET/ BLAZER  Stradivarius
RURKI SLIMY  giełda odzieżowa
TOREBKA Paul's boutique
BUTY KOTURNY deptak
WISIOREK VINTAGE Carry

1 komentarz:

  1. Też uważam, że geje najlepiej układają włosy :)

    OdpowiedzUsuń