sobota, 24 marca 2012

MARYNARKI MOSQUITO

I znowu róż... no niestety połowa moich ciuchów jest w tym kolorze :P Ale starałam się przełamać ten kolor granatową marynarka firmy MOSQUITO. Jeśli ktoś tak jak ja ma dylemat nad rozmiarem , szczerze odradzam jej kupno, ja najpierw zamówiłam dwa rozmiary S : granatową i koralową z tego samego modelu- jedna była większa druga mniejsza a zaznacze raz jeszcze , że obydwie S ! Koralowa była mi okej , granatowa wisiała na mnie jak XL.  Odesłałam żeby wymienić granatową na Xs a koral na inny kolor i model ( jeansowy z łatami) bo zupełnie inaczej wygląda na żywo niż na zdjęciach.

i co się okazało ? granatowa xs jest mi ciasna w barkach i pod pachami, jak sie schyle albo usiąde czuje jak się napina... a jeansowa z łatami jest idealna....

WNIOSEK z tego jeden : szyją różnie te same rozmiary... Jest to oczywiście tylko moja opinia , każdy może się z nią nie zgodzić . Może mi nie leżeć również dlatego, że nie mam biustu , ale trudno mieć w staniku D jak waga wskazuje 49 kg ;)


MARYNARKA Mosquito
SPODNIE Bershka  ( pudorwy róż, nude)
BLUZKA  Turcja
WISIOREK Carry


I jeszcze mała uwaga co do spodni z Bershki , mam na sobie xs ( najmniejszy rozmiar jaki był w sklepie) a w pasie zmieściłyby sie dwie osoby ... ZDECYDOWANIE WYPADAJĄ WIĘKSZE , ale musiałam je kupić przez kolor, coprawda są teraz ładniejsze w STRADIVARIUSIE  ale już zapóźno...




1 komentarz:

  1. fajny zestawik. piękny wisiorek z serduchem, właśnie taki dokładne chcę:)
    i buty super, mam takie same tylko czarne ;D

    OdpowiedzUsuń