piątek, 31 maja 2013

przygotowania do lata

W internecie pełno porad jak schudnąć w krótkim czasie i poprawić swój wygląd przed wypadem na plaże.
Ja zrezygnowałam z wszelkim diet i zabrałam się za ćwiczenia z Ewą Chodakowską. Najbardziej do gustu przypadł mi killer , po którym robiłam jeszcze własne ćwiczenia na brzuch bo czułam niedosyt. Od dwóch dni wykonuję również 6 weidera ale wątpię żeby udało mi się dotrwać do końca. Skromne 3 tygodniowe efekty ( ale przyznaje się, że nie ćwiczę codziennie) możecie zobaczyć w mixie poniżej.
Ogólnie mocno ujędrniły mi się uda i pokazały się bardzo nieśmiałe i delikatne mięśnie ( a raczej ich zarys) na brzuchu.


A WY MOŻECIE POLECIĆ JAKIEŚ ĆWICZENIA? PRZYGOTOWUJECIE SIĘ DO LATA ??

78 komentarzy:

  1. ale jesteś chudziutka,ja to powinnam się odchudzać

    OdpowiedzUsuń
  2. polecić ćwiczenia? ojejku, byłby problem, może poszukaj coś na google, na co chcesz poćwiczyć :) ćw z Anną Chodakowską są ciekawe, koleżanka ćw i dobrze jej idzie :)
    ale ciałko i tak masz świetne + opalenizna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewą Chodakowską*, przepraszam :)

      Usuń
    2. Heh no tak się składa , że ćwicze z Ewą ( o czym napisalam w poscie ) :P

      Usuń
  3. Ja od wtorku 6 Weidera robię mam nadzieję , że bd efekty .

    Zazdroszczę , że masz aż tak ładny brzuszek też chciałabym taki.

    Zapraszam do Siebie ; * Wieczorem nowy wpis ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się jakoś zebrać w sobie nie mogę ;P

    Ale jak ćwiczyłam jakiś czas to mogę Ci polecić Mel B, bardzo fajnie się z nią ćwiczy.
    A filmiki są na YouTube więc łatwo dostępne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na 3 tygodnie to swietne *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetna figura! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jaki super brzuch, zazdroszcze zapraszam do mnie http://julastylolafashion.blogspot.com/?m=1 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ;)) Ja Ćwiczę z Ewą Chodakowską drugi tydzień skalpel :) Ogólnie bardzo ciężko mi się zmotywować:)
    Dziękuję bardzo za komentarz :* !
    Pozdrawiam i z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedyś ćwiczyłam z Mel B. Szkoda, że nie mam za bardzo czasu na porządne ćwiczenia. :) Świetną figurę masz. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za fugura, co za opalenizna! *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki masz piękny brzuszek! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny brzuszek(nogi też). Ja nigdy nie moge zabrać się za ćwieczenia, ale gdy tylko robi się ciepło wsiadam na mój rower i rezygnuję z samochodu, oraz komunikacji miejskiej. Staram się też jeść zdrowiej, więcej owoców, warzyw, etc.

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko, zazdrosze ci figury ! <3
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello darling, you are in awesome shape! Thank you for stopping by: I'm already following you via bloglovin, gfc and facebook (private id valeria arizzi). Hope you'll follow back soon ;-)
    xoxo
    Coco et La vie en rose
    Coco et La vie en rose on Bloglovin
    Coco et La vie en rose on Facebook

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna figura :)
    chodzisz może na solarium?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat dzien przed tymi zdjeciami bylam, a tak to nie chodze bo po 5 minutach juz jestem spalona

      Usuń
  17. Zapraszam CIę na moj konkurs , warto zajrzeć :)
    Ja juz cie dodalam do obserwowanych , czekam na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. So fabulous! Looking good!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! What an awesome shape! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aleeee świetny brzuch!
    Chyba też zacznę takie ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny brzuszek!
    Ja również ćwiczę z Ewą Chodakowską :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow.... great shape!!!!
    I'm following you on GFC and Bloglovin too!!!!
    Now is your turn.....
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio intensywnie pracuję nad mięśniami brzucha :D
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja lubię trening brzucha z Mel B :) Polecam, trwa 10min ale ćwiczenia są mega skuteczne!
    Jasne, chętnie obserwuję i czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super figura. :) Ostatnio też zaczęłam ćwiczyć z Ewą.

    Zapraszam do siebie na nowy post:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz super figurę! Ja ćwiczyłam, ale przestałam przez dużą ilość nauki, ale wracam ponownie bo już niedługo wakacyjny wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kochana wygladasz super:) ja tez cwiczę z Ewa ostatnio to chyba jakis szał:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale figura.
    Ja zaczęłam ćwiczenia z ewką i powiem szczerze że ciężko.. myślałam że lepiej mi to pójdzie, ale nie zniechęcam się, a do tego biegam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też chcę tak wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz !:) Ja chodzę od 2 miesięcy na fitness i często robimy te ćwiczenia, które poleca Ewa Chodakowska tylko, że chodzę nieregularnie. Staram się 4 razy w tygodniu czasem na godzinę czasem na dwie i do tego sauna. Jeszcze nie mam tak ładnego brzuszka jak Ty ale i tak widać już jakieś efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie ma to jak ćwiczenia:)Sama też codziennie ćwiczę,na uda polecam Ci przysiady-najlepiej codziennie 100-150razy,efekt murowany:))A także brzuszki.
    Paulina obserwacje udało się dodać..:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna figura, świetny brzuch.
    Ty już nic nie musisz robić przed latem dla swojej figurki, kochana:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. thanks for your comment hun, followed via gfc & bloglovin!

    xx fameliquorlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. super masz figurkę, polecam skakankę :)

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam ćwiczenia Ewy Chodakowskiej i je mogę zdecydowanie polecić :) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja uwielbiam Mel B i LauraLondon :)

    OdpowiedzUsuń
  37. following you now! (677) hope you do the same
    xoxo

    http://coolisanattitude.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetną masz figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja zaczynam od dzisiaj moje ćwiczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dla mnie idealna figura :)! Trzymam kciuki i życzę wytrwałości ;)


    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. masz naprawdę fantastyczne ciało, dlatego efekty na pewno będą widoczne bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja ćwicze a6w :)
    Pozdrawiam!

    myownstylenika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Podobnie jak Ty, wykonywałam ćwiczenia z Ewą. Mój ulubiony to skalpel (każdy), pomogło mi to zrzucić zbędne kg po zimie :) Oprócz tego, jeżdżę na rowerze mtb xc przystosowanym do cięższych warunków, wymaga to więcej wysiłku (przy okazji spala szybciej i więcej kalorii, nie wspominając o jędrnych posladkach :)) niż jazda po asfalcie- polecam. Oprócz tego biegam i chyba poza dietą bogatą w zdrową żywność to tyle :) Zgodnie z propozycją obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja stawiam na Jillian Michaels :)
    cocaone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. O kurcze! Figura boska! Kobietki na plaży Cię znienawidzą za taki brzuszek:D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale z Ciebie chudzinka <3
    podoba mi sie blog, bardzo :) zaobserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie ma to jak piękny brzuszek :)
    Zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładna figura :) Chodzę do sport clubu :P

    OdpowiedzUsuń
  49. Brzuszek to masz piękny! Chciałam zaobserwować ale zauważyłam, że już tu kiedyś się dodałam, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Chodakowska moim mentorem. Cudny brzuszek *.*

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna figura:) Ja robiłam przez ponad miesiąc czasu przysiady, ale takie prawdziwe. Na początku było ciężko, nie mogłam nawet 20 zrobić na raz. Przez pierwsze trzy dni nie mogłam chodzić. A jak musiałam zejść ze schodów to myślałam że spadnę. Nie mogłam napinać mięśni. Robiłam dalej i przestało bolec. Udało mi się dotrzeć do 80 przysiadów dziennie. Uda stały sie twarde i jędrne. Przyznam że ogólnie jestem szczupła, wiec na pewno nie jest to ćwiczenie dla ludzi z dużą nadwagą. Ostatnio , chyba przez sesje ;(, przestałam. A tak dobrze było! życzę każdemu wytrwałości! :))

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczny brzuszek :)
    piękne neonki :)

    OdpowiedzUsuń
  53. WOW!!!! Ale masz brzuszek :) Pozazdrościć i jego i wytrwałości w ćwieczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  54. masz super figurę:) też muszę po pracowac nad brzuszkiem:p

    OdpowiedzUsuń
  55. cudowne ciało, godne pozazdroszczenia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz piękne ciało. Dobrze ze nie odpuszczasz i dbasz o siebie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetnie! Oby tak dalej:) Zrezygnowałaś ze słodyczy??:)

    OdpowiedzUsuń
  58. WOW! Zazdroszczę takiego pięknego brzuszka i wytrwałości. Ja robiłam skalpel kilka razy i zabieram się znów od tygodnia i zabrać nie mogę;)

    OdpowiedzUsuń
  59. gdybym takie miała to bym nie ćwiczyła juz wcale :P

    OdpowiedzUsuń
  60. http://www.youtube.com/watch?v=2vqhhaYkDiI ja uwielbiam również te ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń