piątek, 17 maja 2013

Sezon na sukienki - OTWARTY !

Sezon na sukienki uważam za otwarty ! Zwiewna pastelowa sukienka to strzał w dziesiątkę na letnie upalne dni ;) Mam nadzieję , że co najmniej raz w tygodniu zobaczycie mnie w podobnym zestawieniu jak dzisiaj.










tagi: miętowa sukienka,sukienka w groszki, sukienka mohito 2013, sukienki mohtio 2012, sukienki na lato z mohito, zwiewna sukienka, rozkloszowana sukienka, pastelowe sukienki na lato, pastelowa sukienka, sukienka retro w groszki, sukienka z tiulu

130 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Bardzo ładny kolor :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Naprawdę prześliczna sukienka tylko ja wolałabym ją w beżowym kolorze. ;)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka, i ładnie Ci w takim kolorze ślicznoto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka ♥
    Zapraszam http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. your dress is so so pretty! you look gorgeous
    xx

    seams theory giveaway on my blog
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka!
    pięknie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz w tej sukience:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka! Ja ostatnio przekonałam się do sukienek i spódnic i muszę nadrobić braki w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna sukienka! Wyglądasz w niej cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kiecka!
    Jednak ja ubrałabym inne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka i bardzo ładny kolor!:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie ci w tym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna sukienka ♥

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz :)
    Buty kupiłam w Irlandii u siostry w sklepie nv :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, sukienka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie. :) Podoba mi się Twój blog a sukienki uwielbiam! :) Wyglądasz świetnie, nie tylko w tej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale pięknie!:):)
    i te sandałki! uroczo wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne a wiesz nawet przymierzałam podobną ;D
    Obserwuję i liczę na rewanż ;D
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna sukieneczka:)
    tez jestem tego samego zdania ze sezon na sukienki czas zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście mam ochotę obserwować Twój blog. Już Cię dodaję i zapraszam do mnie. ;)

    nummifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Great dress!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna sukienka! Pasuje Ci bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna sukienka i mega oczy masz;)
    w ogóle ślicznaś;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dziękuję za miły komentarz:) Buty są na tyle wygodne że kupiłam drugą parę- kobaltową;) Jeśli nasz blog jest dla Ciebie interesujący na tyle żeby go regularnie odwiedzać i obserwować to serdecznie zapraszam :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. prześliczna sukienka :)
    ładnie ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna sukienka ;)) ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uroczo!
    Pewnie, już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna dziewczyna z ciebie :) i bardzo ci pasuje ci ta sukienka

    Jeżeli szukasz dawki inspiracji zapraszam do mnie , uwielbiam łączyć różne tekstury w moich stylizcjach zapraszam :

    http://ashplumplum.blogspot.com/

    Pozdrawiam Asia:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz ślicznie ;*

    Zapraszam do mnie:
    www.madamepoupee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ah kolor tej sukienki i odcien Twoich włosów razem, wspaniałość!

    OdpowiedzUsuń
  32. Uroczo wyglądasz w tej sukience:) Bardzo dziewczęco :)

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!:)
    Pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
  33. dziękuję za komentarz :) w takim razie obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowna miętowa sukienka i fajne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna sukieneczka !
    zapraszam do mnie na konkurs ! do wygrania modne okulary słoneczne ! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. właśnie nić,sama się tak układa,czasami tylko ją suszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudna sukieneczka *.* Zaproponowałaś mi obserwacje za obserwację więc ja już obserwuję :) dziękuje za miły komentarz na moim blogu i zapraszam ponownie http://anett-monikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaka śliczna!
    Ja obserwuję na blogovinie i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super kolor, bardzo dziewczeca!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaka ładna;) Bardzo korzystnie wygądasz w sukience;)
    Pieknie i zwiewnie;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję za odwiedziny, za komentarz i również Cię obserwuję :)

    A co do stylizacji masz prześliczną sukienkę i jej kolor <3
    Mam też takieo samego koloru ale inny krój :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale rewelacyjna sukienka! Uwielbiam takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. o tak, sukienki najlepsze!! ja juz obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam sukienki, a Twoja jest boska! Ślicznie wyglądasz.:)

    OdpowiedzUsuń
  45. ta sukienka jest śliczna! ma uroczy kolor. :)
    tak, oczywiście możemy wzajemnie się obserwować. ;)
    ja już to robię i czekam na Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uroczo wyglądasz - podoba mi się! ; )

    OdpowiedzUsuń
  47. Marzę o takiej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładna sukienka, taka wiosenna, urocza :) Muszę sobie kupić kilka sukienek, bo nie mam w sumie żadnych wiosennych, Kupiłam zimą kilka, głównie czarnych, które teraz sa zbyt grube, nie stosowne do pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sukienka jest genialna . Uwielbiam pastele .
    Chętnie zaobserwuję . ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. rewelacyjnie wyglądasz, tak promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. piękną masz sukieneczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajna sukienka.
    Masz cudowne włosy- chętnie bym ci je ukradła:P

    OdpowiedzUsuń
  53. używam Sony Alfa 390 + owiektyw 50mm f 1.8 :)
    Czekam na nowy post ślicznotko!

    OdpowiedzUsuń
  54. Prześliczna jest ta sukienka. I ten kolor <333
    dzięki za wejście na mojego bloga, już cię obserwuję ;)
    diaryforcreative.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ślicznie wyglądasz w tej sukience ;3

    OdpowiedzUsuń
  56. też nie wiedziałam byłam w podwójnym szoku bo uwielbiam Beyonce ;)
    jasne, obserwuje w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie wyglądasz blondynkom pasują takie pastelowe kolorki :)

    tak prostuję moje włosy - zło konieczne. Jasne, że możemy obserwować , już to zrobię ;d

    OdpowiedzUsuń
  58. Jaka śliczna sukienka, zazdroszczę Ci tych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  59. śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  60. pretty dress. you look amazing!

    http;//www.attraction2fashion.com

    Tanya

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja swój kupiłam w sklepiku u mnie w mieście za ok.60 zł,dobrze się spisuję:)
    Z chęcia zaobserwuję Twojego bloga,będzie mi niezmiernie miło jeżeli Ty zaobserwujesz mojego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. cudowna sukienka!

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo Ci ładnie w tej sukience.Ja nie chodze w kieckach, jakoś źle się w nich czuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczna sukienka! jasne, ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Genialna sukienka !
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję, zapraszam do tego samego jeśli spodobał Ci się mój blog ; )

    OdpowiedzUsuń
  66. Dobre zdjęcia, ślicznie wyglądałaś-świetna sukienka-moje kolory hihi:-)
    Pozdrawiam, spoko blog!

    OdpowiedzUsuń
  67. sukienka jest śliczna, i ma świetny kolor:)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  68. jesteś mega urocza, dodaję do obserwowanych oczywiście :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Beautiful dress! Just followed on Bloglovin:D:D Hope you do too!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczna sukienka ;3
    Ten kolorek <3
    Ja osobiście nie chodzę w sukienkach , może czas to zmienić ;d
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja się cieszę, że już za mną, mogę odetchnąć z ulgą ;D
    podoba mi się ta sukienka, chociaż ja bym dobrała inne buty ;D

    OdpowiedzUsuń
  72. wow! kolor sukienki śliczny! :*

    OdpowiedzUsuń
  73. Kocham sukienki i niecierpliwie czekałam na to otwarcie sezonu;) A Ty wyglądasz uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  74. kolor blondu - idealny <3

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Sukienka boska, a Ty jesteś prześliczna. :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudna sukienka ale i buty nieziemskie, mogę wiedzieć jaka była ich cena i gdzie je zdobyć?

    Zapraszam do wzajemnego obserwowania i komentowania jeśli masz ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty kupilam rok temu w CCC za ok 100 zł a moze 150 juz nie pamietam

      Usuń
  77. Ja również mam taką nadzieję, ponieważ wyglądasz przepięknie! <3 Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  78. Śliczna sukienka, aczkolwiek moim zdaniem te buty do niej nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  79. ogolnie fane zdj, ale po co przerabiasz to i zamazujesz TŁO ?????? siarsko to wyglada, trzeba miec dobry aparat zeby robic takie dobre zdj a nie przerabiasz w taki smieszny sposob

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem zrobilam to pierwszy i ostatni raz ;) wiele osob zwrocilo mi na to uwage i napewno skorzystam z Waszych rad :)

      Usuń
  80. cudna sukienka i śliczna Ty :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Jesteś ładna i masz piękną sukienkę, ale nie przyjmuję spamu ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Piekna sukienka !
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  83. super wyglądasz :)

    zapraszam do konkursu!
    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Masz hipnotyzujące oczy! wspaniale wyglądasz:)
    Zapraszam do mnie na NOWY POST oraz na mój fb, ja właśnie polubiłam u Ciebie, bardzo spodobał mi się Twój blog ;) pozdrawiam mocno i czekam na kolejne stylizacji z Tobą w roli głównej!

    OdpowiedzUsuń
  85. oczywiscie obserwuje , sliczna sukienka buziaki Mfashion

    OdpowiedzUsuń
  86. śliczna sukienka <3 a włosy! zazdroszczę!
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. dziekuje.;)

    +zaobserwowalam.^^

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękna miętowa sukienka! Dziękuje za odwiedzny :-)

    OdpowiedzUsuń
  89. Sukienka jest przepiękna i ma niesamowity kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  90. ślicznie wygladasz!

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  91. Ślicznie wyglądasz! Sukienka jest przecudna <3
    Pozdrawiam, i obserwuję <3
    http://secretlypralines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Brawa za świetny zestaw! Wygląda to genialnie i bardzo mi się podoba :) Zazdroszczę Ci tych cudownych dodatków :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    P. S. Jeśli masz ochotę to zapraszam cię do wzięcia udziału w rozdaniu na naszym blogu: http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway.html .
    Do wygrania okulary przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  93. przepiękna jest ta sukienka <3
    chyba zacznę zagladac do mohito ;)
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Przesliczny kolor sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Zdecydowany strzał w dziesiątkę! Jest przepiękna <3 Bardzo ładnie wyglądasz w pastelowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  96. śliczna sukienka, słodka bardzo :)

    OdpowiedzUsuń