sobota, 11 maja 2013

Spacer w deszczu

Przeglądam blogi innych dziewczyn i widze same "słoneczne" stylizacje hmm... Zastanawiam się czy pogoda aż tak bardzo się różni czy robią fotki kilka dni wcześniej i potem godzinami męczą je w Photoshopie ...  w Poznaniu w każdym razie dzisiaj pada ale nie zniechęciło mnie to do spaceru ;)







Płaszcz- Stradivarius
Tregginsy- H&M
Koszula- House
Kalosze- Auchan 

tagi: kalosze w kratke, kalosze, neonowe legginsy, neonowy róż, neonowe tregginsy, neonowe rurki, granatowy plaszcz, plaszcz stradivarius, koszula z zabotem, koszula z housa, koszula house, blekitna koszula,  ozdobny parasol. ladna parasolka, parasol w serduszka, parasolka we wzorki

40 komentarzy:

  1. o tym samym sobie myślę, ale podobno wschód Polski skąpany w słońcu:) ale fajne kalosze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle , że kolezanki z woj. wlkp rowniez maja sloneczne fotki :P

      Usuń
    2. u mnie np. w mazowieckim jest pięknie i słonecznie ;)

      Usuń
  2. Fajna stylizacja,ładnie wyszłaś na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne gify robisz.
    A u mnie było dzisiaj straaasznie gorąco! Jak w lecie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w czwartek i piątek było słoneczko :) ale weekend za to deszczowy :(

    Fajne zestawienie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tez jest teraz taka deszczowa pogoda :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. love the colors! :)




    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  8. Swoim ztrojem poprawiasz aure pogody :-) super look

    OdpowiedzUsuń
  9. aj u mnie również brak słońca i jakoś zimno ;/ Świetna parasolka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cute, cute, cute :)

    xoxo
    Veronica
    http://www.veronicadelarge.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie kolorowo, idealnie na pochmurne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne kalosze!!!!!!! :)))))) Aż się chce patrząc na Ciebie spacerować w deszczu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super masz te kalosze!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetną masz figure :) piękne połączenie wszystko super ze sobą wygląda oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestes taka piekna i szczuplutka, :)

    OdpowiedzUsuń
  16. LOVE your outfit and you are such a beaut! I need a pair of these boots in my life, hahah they are fab! <33

    I am running an International Giveaway on my blog now, and I'd love it if you enter for the chance to win some YSL, Chanel and Essie products!

    XO,
    RosyChicc

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz <333 aaa obserwujemy? ja już ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Warkocz piękny !:)
    Super wyglądasz - jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. na pomorzu jest bardzo ładnie choć też trochę deszczu spadło >.< fajne zdjęcia !

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia :) Ja też tak często mam, że któraś z blogerek pisze o ładnej pogodzie, a u mnie cały dzień leje

    OdpowiedzUsuń
  21. super stylizacja, kocham połączenie różu i niebieskiego <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny płaszcz ♥ Fajne gify :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny płaszczyk : >
    Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam, ale już niedługo pojawi sie nowy post : )

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna koszula i płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    www.sweetlifestory123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Może i u Ciebie pada, ale ta stylizacja świetnie rozświetla otoczenie :) Wiesz, u mnie świecie przepiękne słońce :) Uwielbiam takie fryzury!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Słodki zestaw. Fajne są te poruszające się zdjęcia.:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Przeglądam sobie Twojego bloga i muszę Ci powiedzić, że Twoje stylizacje praktycznie w 100% wpasowują się w mój styl.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń