niedziela, 21 lipca 2013

BRANSOLETKI STWORZONE WEDŁUG TWOICH ŻYCZEŃ

Napewno każda z Was uwielbia bransoletki i inne świecidełka. Ja zawsze chciałam znaleźć sklep , który wykona dokładnie taką bransoletkę jak mi się marzy . W końcu znalazłam pewną artystkę , która w 100% sprosta nawet najbardziej wyszukanym zachcianka . Niektóra biżuteria wygląda tak , że na sam widok ślinka leci !










ZDECYDOWANIE MOJA FAWORYTKA MOŻECIE PODAĆ IMIĘ SWOJEGO PUPILA I BĘDZIE WIDOCZNE NA JEDNYM Z SERDUSZEK <3



TE I WIELE INNYCH CUDENIEK ZNAJDZIECIE W SKLEPIE :



TUTAJ MACIE ADRES JEJ BLOGA !!



I KLIKAJCIE LIKE NA FACEBOOKU ;)



14 komentarzy:

  1. te kolczyki-czekoladki! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, te na przedostatnim zdjęciu genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne! uwielbiam bransoletki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że podoba się wszystkim moja twórczość :) Zapraszam do zakupów póki jeszcze nie wyjechałam na urlop :) Pozdrawiam i dziękuję za przepiękny post.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna biżuteria.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne to musli... :D Zapraszam serdecznie na nowy post z wieeeeelką ilością zdjęć z kolonii, na której miałam przyjemność być! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała ;*** Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne bransoletki, fajnie że o tym wspomniałaś;)

    niemodne-niemodne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń