niedziela, 7 lipca 2013

WYPRZEDAŻ SZAFY

Uporządkowałam już ubrania w szafie i uzbierało się sporo takich , których nie nosze a nawet nigdy nie miałam na sobie. Na większości są nawet metki, wszystkie są w super stanie . Jeśli któraś z Was byłaby zainteresowana zapraszam do kontaktu meilowego: roseboutique@wp.pl


CIUCHY W PACE NA LICYTACJI !!!!!!!!!!!! ALLEGRO : klik

http://allegro.pl/show_item.php?item=3382080167

CHETNIE WYSTAWIE TE UBRANIA W PACE NA LICYTACJI TYLKO DAJCIE ZNAC, KTORE WAS INTERESUJA ;)


bluzka - MANGO
spodenki - h&m   CENY DO USTALENIA
stan idealny


bluzka TERRANOVA
jeansowa spódniczka toxicNOWA



falbankowa mgiełka
NOWE tregginsy z metką


nowa bluza miałam ją gdzies w stylizacji , posiadam dwie jedna nowa czeka na nową włąscicielke

bluzka - RESERVED
spodniczka- STRADIVARIUS


bluzka - TERRANOVA
spodniczka no name NOWA

bluzki BASIC dlugi rekaw


pudrowa mgiełka 




sweterkowa sukienka z bufkami chabrowa H&M
koralowe koturny CCC rozmiar 37


                      czarna koszula nowa z metką


cytrynowe rurki HOUSE rozmiar S


tunika w paseczki VERO MODA

3/4 RYBACZKI house




nowa morelowa mgielka ze skorzanymi wstawkami




sukienka MOHITO , czarne koturny CCC rozmiar 37

bluzka w serduszka , bluzka oliwkowa VERO MODA

morelowy sweter VERO MODA 


KOSZULA C&A nowe czarne legginsy


szara bluza BIG STAR


pudrowa bluzka z kokardami na plecach


nowa granatowa kosula VERO MODA









 sweter nietoperz H&M


sweter nieotoperz TALLY WEIJL

I INNE wszystkie mam na vinted i szafa.pl

19 komentarzy:

  1. o matko ile tego:) życzę udanej sprzedaży:)
    zapraszam na nowy post www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rzeczy moze się na coś zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love that Vogue tee with those pink shorts...lovely...

    http://jennysbicycle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też niedawno robiłam wietrzenie w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. great stuff. xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow, sporo tego, widzę kilka fajnych opcji :))))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo masz tych ciuszków do sprzedania, widzę, ze były porządki w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarzyk. Bardzo chętnie, ja już dodałam do obserwowanych.
    Ale dużo fajnych ciuszków, udanej sprzedaży.
    Pozdrawiam. Mania, mania1269.blogspot.com
    Zapraszam ponownie do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. też się wzięłam za wyprzedaż szafy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe ciuszki :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. sporo tego ^^

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. i love the vogue shirt! and the yellow jeans! :D

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/
    Persunmall Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  13. sporo tego... też będę musiała zrobić wyprzedaż szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne spódniczki :)) Dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń