piątek, 19 lipca 2013

TOTALNY CHAOS i co dalej...

Chaos to zasłabe słowo, żeby określić to co dzieje się teraz w moim życiu... Nie będę tutaj opisywać wszystkiego bo nie po to powstał ten blog, ale w skrócie w ostatnim tygodniu miałam włamanie do domu, na dodatek przez cżłonka rodziny... kilak razy byłam gościem na policji godzinami załatwiając sprawy papierkowe, z powrotem wylądowaliśmy w mieszkaniu chłopaka w Poznaniu... wszystko sie posypało... przeprowadzka , relacje rodzinne... wczoraj moje wymarzone białe , wielkie łóżko z ikei przyszło w połowie zniszczone teraz niewiadomo czy rzeczoznawca uzna zwrot... generalnie MASAKRA ! I JEDEN WIELKI SYF ! znowu pakowanie rozpakowywanie , życie na walizkach i w bałaganie od początku lipca. Jedyne zdjęcia , na które możecie teraz liczyć to zdjęcia takie jak dziś, stroju , który kupiłam bez sensu bo nie stać mnie nawet na 1 dzień nad Polskim morzem - całe pieniądze , na które pracuje codziennie przez całe wakacje pójdą na prawników i adwokatów .... Przy okazji 3 ostatnie dni spędziłam w szpitalu w nadzieji wyleczenia moich migren i śmiertelnie niskiego ciśnienia/


Te piękne bransoletki z motylkiem i kokardką możecie kupić  tutaj
a urocze plecionki z koniczynką i innymi ozdóbkami  tutaj

O BIZUTERII POWSTANA JUZ NIEDLUGO OSOBNE POSTY  ze stylizacjami jak tylko uporzadkuje swoje zycie !

pokazałabym wam inne cudeńka od innych artystek ale zostały mi skradzione ;(








16 komentarzy:

  1. Współczuję sytuacji :/ strój jest bardzo ładny,może wykorzystasz go choćby nad Wartą, bo pogoda ma być piękna w najbliższych dniach :) Trzymam kciuki za szybkie rozwiązanie problemów i życzę więcej zdrowia i spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne bransoletki :*
    a sytuacji Ci współczuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi z powodu kradzieży.
    Ładny strój.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kostium ;-) co do włamania, to bardzo Ci współczuję..

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w ogarnięciu ♥ śliczne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy! ;)
    współczuję sytuacji ;|

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie martw się !
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno będzie Ci ładnie w tym stroju! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie martw się na pewno za jakiś czas wszystko wróci do normy :) Fajne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko będzie dobrze, nie martw się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej .. mam nadzieję, że wszystko się niedługo ułoży :*
    śliczny strój i bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko będzie dobrze, trzeba sie wziac do kupy! :)
    a rzezy sliczne, zwlaszcza vbizuteria

    latoyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. oj, nieciekawie się dzieje, czasem życie wymyśla takie scenariusze, że aż trudno uwierzyć :( ale pamiętaj - będzie dobrze, wszystko się ułoży. Bądź dzielna :*

    OdpowiedzUsuń
  14. nieciekawa sytuacja :( ale mam nadzieję, że pomiędzy Wami relacje się nie popsuły, bo to jest najważniejsze, żeby się wspierać!
    trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju.... Współczuję, bo co więcej mogę? Dobrze, że jakoś się trzymasz ;*
    Fajne bransoletki :)
    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń