środa, 10 lipca 2013

Nowe mieszkanie

Nowe czy stare ciężko stwierdzić- dla mnie i Dawida nowe , dla mnie samej stare bo mieszkałam tu wcześniej z matką. Teraz po roku mieszkania u niego wrócilismy tutaj do Skórzewa zaraz obok Poznania mieszkać już calkiem sami. Najgorsze jest sprzątanie , jesten urodzoną bałaganiara i choć mieszkamy tu juz od 10 dni to nadal nie jest ogarnięte . Ale żeby zaspokoić waszą ciekawość wstawiam  choc kilka fotek. Wnętrze nie wygląda w 100% tak jak bym chciała, wiadomo, że marzą mi sie białe mebelki i różne gadżety ale póki co moge zapomnieć bo utrzymywanie na własną rękę mieszkania bez pomocy nie mając pracy na stałe i będąc studentką jest cięższe niż myślałam. Do tego mój totalny brak umiejętności kulinarnych ... patrz dzisiaj pierogi z paczki :P


w tle widać jeszczepełno kartonów


to "danie" zdecydowanie będzie królować na moim stole :P
przez 10 dni juz miprzybyło 2 kg..


to co poprasowane to już wisi reszta czeka na mój dobry dzień
duży plus mam wielką szafę z wielkim lustrem :)



nie ma kto mi dzisiaj zrobić fotek więc samojebka




widoki z balkonu



Tofi bez problemu zaadoptował sie z nowym mieszkaniem i króluje na balkonie 
wyptarując narzeczonej

;)

71 komentarzy:

  1. Fajne to twoje mieszkanko. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale super zazdroszczę mieszkania z chłopakiem, sami myslimy o wyprowadzce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia na nowym mieszkanku.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balkon to dobra sprawa! I piesek umili życie w nowym mieszkaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w robieniu porządków w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. robiłaś ostatnio coś z włosami? bo wyglądasz ślicznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie prostowałam ich po umyciu wiec powinny byc troche mniej wysuszone ;)

      Usuń
  7. Własne mieszkanie fajna sprawa, ale rzeczywiście utrzymanie jest dośc drogie...wiem to po sobie. Wcale nie widać nie porządku :) ale jeśli jest tak jak mówisz to widać, że Twoje ciuszki są najważniejsze,bo w szafie panuje porządek na tip top, bardzo fajnie :)
    Jeśli chodzi o gotowanie to ja wcześniej sama nie gotowałam, ale musiałam się nauczyć i chyba najlepsze w samodzielnym mieszkaniu dla mnie jest nauka i próbowanie nowych przepisów, a jak danie smakuje mojemu lubemu to w ogóle jestem zadowolona. POlecam samodzielne gotowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny zestaw z pastelowymi kolorkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no widac że mieszkanie bardzo ładne:) niech Ci sie dobrze mieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne mieszkanko,pozazdrościć.:D Też bym chciała być już z moim J. na swoim.<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne mieszkanko :)) I super psiurek :)))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. z czasem wszystkiego się dorobicie!

    OdpowiedzUsuń
  13. such a cute puppy! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje mieszkanko wydaje się bardzo przytulne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. już ślicznie tam macie, tak mi się wydaje..ładne osiedle :) słodki piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodki piesek, w ładnej okolicy mieszkasz :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. też jestem straszną bałaganiarą :D a piesek uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny piesek:D Jesteś prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne mieszkanko :)
    słodki psiaczek <3
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodki piesek ! :)

    Zaobserwuj to zrobię to samo ^^

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oby Wam się dobrze mieszkało w tym mieszkaniu :) Coś czuję, że będę często obserwowała Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze trochę i będziesz już miała wystrój taki jaki chcesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. słodki piesek i śliczne mieszkanko
    widzę, że bardzo ładna okolica
    ja też jestem na studiach i mieszkam z chłopakiem (co prawda jak na razie nie pracuję i nie utrzymuję się sama) ale samo utrzymanie mieszkania jest trudne ;P
    pozdrawiam i zapraszam :))
    obserwuję :D

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. masz bardzo ładne mieszkanie... troszkę pracy i doprowadzisz je do takiego stanu, w którym będziesz się czuła jak jego królowa. Z czasem przybędzie nowych pierdółek :) ja od kilku lat mieszkam z narzeczonym, mamy swoje mieszkanie, co prawda skończyłam już studia.... nie zawsze było łatwo.... ale zawsze jak kupię nawet jakiś mały drobiazg to morda mi się śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne mieszkanko, wydaje się być bardzo przytulne. Słodki piesek. Fajnie Ci w tych pastelowych kolorkach. Powodzenia w porządkach i mieszkaniu.
    Pozdrawiam. Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie wyglądasz i fajne osiedle :)

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiekny piesek:D cudowny!:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne mieszkanko i śliczny piesek ; )

    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Slodki psiak. Powodzenia w tym sprzataniu i gotowaniu! :D

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo mamy takie same płyteczki w kuchni :D mieszkanko ładne zadbane - a co do zdolności kulinarnych haha to łączę się z Tobą w bólu bo u mnie jest tak samo :D !

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale Ty jesteś śliczna *.* Masz bardzo ładny nagłówek i bloga :)
    Zapraszam do siebie ! Zaobserwuj jeżeli Ci się spodoba ;*
    Pozdrawiam, Bourgerek ^^

    karolina-bourgerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne mieszkanko. ;)
    Ja tam lubię pierogi z paczki. Szczególnie truskawkowe z Lidla ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. gratulacje nowego mieszkanka ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam pierogi :) ale takie własnej roboty:P

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje nowego mieszkania, widoki z balkonu bardzo ładne, widać, że miła okolica:)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:)
    http://zlotapigmejka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne mieszkanie :) Gratulacje , świetny blog!

    Jasne, że możemy obserwować nawzajem, ja już wiec teraz twoja kolej!
    http://kejtis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne mieszkanko :D z tą samojebką mnie rozwaliłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. ładne mieszkanko;) i baaardzo fajne klapki. Kiedyś też miałam zamiar kupić beżowe, ale jak się obudziłam, żeby kupić to oczywiście już ich nie bylo;/

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne mieszkanie:)
    Obserwuje i liczę na rewanżyk:)

    OdpowiedzUsuń
  40. skąd ja to znam ;d teżjetsem straszną bałaganiarą i nawet jeśli posprzątam mój 'porządek' wraca po max 4 dniach ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. fajne mieszkanko, kolor ścian fioletowy <3
    śliczny piesio :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Życzę powodzenia i wytrwałości ;) Pocieszna psina :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Całkiem ładny kącik. :)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Przytulne :)

    Mam nadzieję,że będzie Ci się dobrze mieszkać :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Słodki psiak. :)
    Przytulne mieszkanko. :>

    Oczywiście, jestem za wymiana obserwowaniem. Ja już. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ładne mieszkanko:) a lokalizacja jeszcze ładniejsza!:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeeejkuu, jaki uroczy Yorczek *_* Pierogi z jagodami - pycha, co prawda z paczki, ale zapewne i tak pyszne :D No jasne, że możemy się obserwować ;d ja juuż

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładne mieszkanie :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sweet focia z rąsi - zawsze spoko ;3 Śliczna jesteś :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super blog !!!
    Obserwujemy?
    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Your dog is so cutee...

    Love, Leonita
    blackblueblizaard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. tak więc życzę powodzenia! na pewno to nowy etap w twoim życiu , aby był szczęśliwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ooo.. wiem co to znaczy. Sama jestem bałaganiarą, podobnie jak mój mężczyzna, do tego nieogranięte bobo i cały cyrk w komplecie. Często staram sie ogarniać wbrew swojej naturze, zazwyczaj sporo przy tym nerwów, bo z jakiej paki ciągle ja musze to robic, a o pomoc musze marudzic/wymuszac? Dobrze, ze sa wakacje hihi
    od razu klikam obserwacje, bo jestem ciekawa Twoich losów. Jak chcesz zajrzyj do mnie, będzie mi raźniej.

    Odwdzieczam się obserwacjami, bo w paczce lepiej!

    latoyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja na szczęście nie jestem bałaganiarą (chyba:D) ale mój facet tak.. ;p Też bym chciała mieć swoje mieszkanie i mieszkać z facetem, ale na razie to nie realne dla mnie:) a Tobie życzę powodzenia :D a co do jedzenia to polecam ryż z kurczakiem i warzywami :) bardzo szybko się to przyrządza i w sumie nie potrzeba żadnych zdolności kulinarnych ;p

    OdpowiedzUsuń
  55. Słodki psiak :)) Jeśli chodzi o kucharzenie to początki zawsze są trudne, ja jestem na etapie niewiele bardziej zaawansowanym niż gotowe żarcie :D

    OdpowiedzUsuń
  56. No jak mi się marzy mieszkanie bez rodziców :D. Ale jeszcze kilka dobrych lat muszę poczekać. I tak samo jak Ty, jestem wieeelką bałaganiarą :D Cudowne widoki z balkonu :)

    OdpowiedzUsuń
  57. słodki piesek :>

    Zaobserwujesz?
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale tam u Was fajnie!
    SŁODKI PIESEK! :))

    Jasne, z przyjemnością obserwuję i czekam na Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  59. piękne włosy, słodki piesek i zazdroszcze własnego lokum :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Powodzenia! :D Tofi jest przesłodki! :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Jaki masz szczupły brzuszek. Jeju, kolejna motywacja do ćwiczeń dla mnie :D Te ściany mają bardzo przyjemny kolor :) Ja niedługo też będę mieszkać sama, z tym, że będę w liceum, mama zaoferowała, że będzie płacić za mieszkanie (sama będzie mieszkać w Anglii), a póki nie skończę szkoły, utrzymywać się będę z alimentów ojca. Mam nadzieję, że nie będzie ciężko :)
    Dzięki za komentarz :) A wiesz, jakoś mi się tu spodobało, więc obserwuję :) Będzie mi miło jeśli zrobisz to samo i czasem wpadniesz :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  62. piękne mieszkanie, cudne widoki!
    Moim zdaniem powinnaś się przemóc i uporządkować wszystko, abyście z chłopakiem mogli w pełni cieszyć się nim :)

    OdpowiedzUsuń
  63. obserwuje,
    bede zagladac, sama rozgladam sie za mieszkaniem, ja i Damian myslimy o zamieszkaniu razem , ale nie wiem, to chyba jeszcze nie moj czas :) choc bardzo bym chciala ale widze dookola ze to nie jest latwe

    OdpowiedzUsuń
  64. Fakt mieszkanie samemu jest cięższe ....ale przynajmniej nikt nie burczy Ci za głową ;D

    OdpowiedzUsuń