piątek, 6 grudnia 2013

HOME sweet home

Długo mnie tu nie było , ale mam coś na swoje usprawiedliwienie . Jestem ostatnio zajęta poszukiwaniem mieszkania. Tak , będę miała własne mieszkanie ;) Nie żaden wynajem i bez kredytów
Metraż będzie niewielki bo ok 50 mkw dlatego już teraz po obejrzeniu kilka mieszkań gdzie nie ma jak dobrze się obrócić w łazience i kuchni planuje jak najlepiej rozmieścić meble i zagospodarować przetrzeń.

Pewnie jak każdej z Was moim ulubionym sklepem meblowym jest IKEA. Budżet po zakupie mieszkania i remoncie będzie niewielki więc będę musiała wykorzystać meble , które kupiłam do tej pory.
Większość z nich jest w kolorze brzozy a mi oczywiście podobają się białe meble ale znalazłam ciekawe połączenie tych dwóch kolorów i bardzo mi się spodobały

1. KUCHNIA część mebli mam w kolorze brzozy ale jak widać z białymi mebelkami wygląda ciekawie ;)




2. SALON do salonu również mam meble w kolorze brzozy ale znalazłam połączenia z białym 




uroczy kącik <3

ciekawy pomysł jak oddzielić sypialnie od salonu ;)

Jednym z podstawowych elementów mieszkania jest oczywiście oświetlenie. W "sieciówkach" typu IKEA nie widziałam szczerze mówiąc nic specjalnego ale znalazłam fajną stronkę: www.lampy.pl mają tak duży wybór, że napewno coś wybiorę ;)

W najbliższym czasie możecie spodziewać się fotek dotyczących tej tematyki :P
Już czuje to latanie po sklepach aj :)

Czekam na też na moje nowe autko więc grudzień nie mógł zapowiedzieć się dla mnie lepiej <3

18 komentarzy:

  1. Ładne wnętrza mam nadzieję, że jak się wprowadzisz do swojego to nam pokażesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: beautiful decoration proposals. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej do gustu przypadło mi pierwsze połączenie :) Mam nadzieję, że znajdziesz coś odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, nowe auto i nowe mieszkanie. Chyba w lotka wygralas :P Super wygladają "przyszłe" mebelki

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogratulować :) Super pomysły na wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszcze mieszkanka, ja tak bardzo bym chciala miec juz swojee :(

    OdpowiedzUsuń
  8. łał nowe autko i własne mieszkanie:D wygrałaś w lotto czy jakiś spadek:P?
    gratuluję, ładne wnętrza, jasne kolory powiekszają optycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Własne mieszkanie to już nie lada wyczyn! :) Bardzo mi się podoba połączenie sypialni z salonem, jak również jadalni z kuchni i w ogóle połączenia :D Zawsze chciałam mieć u siebie, ale nie mam aż tak dużych pomieszczeń.

    OdpowiedzUsuń
  10. ulala, ładnie ładnie, nowocześnie i klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta pierwsza kuchnia jest wspaniała! ;) Nie pochwaliłaś się jeszcze swoim nowym autkiem.;) :*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta pierwsza kuchnia jest wspaniała! ;) Nie pochwaliłaś się jeszcze swoim nowym autkiem.;) :*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest takie jak poprzednie tylko inny kolor ( złoty) nowszy rocznik i większy silnik . Peugeot 206 .

      Usuń