środa, 5 marca 2014

(...) jest sciernisko ale bedzie San Francisco

Jak w tytułowej posience : " Tu narazie jest ściernisko , ale będzie San Francisco" :P
Odebrałam już klucze od mieszkania , w którym właścicielka zostawiła wszystko od rzeczy osobistych po meble, najgorsze jest to , że trzeba do tego dodać połowę z naszych mebli , które musieliśmy już przetransportować tu z poprzedniego mieszkania.
Wczoraj wynosiliśmy to do 23 ... Zostało jeszcze dużo dużo pracy
Zdjęcia z obecnego stanu możecie zobaczyć dzisiaj- nie ma się czym chwalić ale zamierzam dokumentować każdą metamorfozę może nakręce jakiś krótki filmik ... ;)









16 komentarzy:

  1. Duże mieszkanko :)
    Pamiętam co się u nas działo jak się wprowadzaliśmy...
    Czekam na kolejne odsłony, uwielbiam "mieszkaniowe" posty :)
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne duże mieszkanie:) pamiętam jak ja się przeprowadzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie czeka przeprowadzka za rok może dwa. Już się boję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej ale super! Nie mogę się doczekać kolejnych postów! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w ogarnięciu tego mieszkanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O masakra życzę powodzenia :) Mnie szykuje się generalny remont zbijanie kafli i tego boję się najbardziej :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie dziś zaczęlam remont pokoju, znam ten stan :) Może macie jakąś lodówkę na zbyciu, bo poszukuję w Poznaniu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj znam to. Przeprowadzałam się pół roku temu. Fajne mieszkanko

    OdpowiedzUsuń
  9. ooj znam ten ból ... przeprowadzki to piekło! przeprowadzałam się co roku, a gratów coraz więcej i więcej... w lipcu znalazłam mieszkanie idealne i mam nadzieje, że z niego będę się przeprowadzać dopiero na swoje ; )
    życzę powodzenia i duużo cierpliwości ; ))!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeprowadzki są mega męczące, zwłaszcza, gdy ma się mnóstwo gratów.. Ale na pewno ogarniecie to wszystko w miarę szybko :) Czekam na metamorfozę :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super mieszkanko! czekam na kolejne posty metamorfozy :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. troche pracy i urządzicie wszystko po swojemy... życzę powodzenia i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Macie trochę roboty;) Takie rzeczy zabierają tyle czasu, żeby to wszystko uporządkować;) Trzymam kciuki, że dacie radę;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW Widzę, że masz garderobę! :) Świetnie :) czekam na więcej zdjęć :)
    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. duzo pracy przed Wami, powodzenia ;)

    www.alicefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Własne mieszkanie najbardziej cieszy :) Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń