środa, 12 marca 2014

Kuchnia

Remont idzie pełna parą tylko rąk do pracy brakuje i biedny Dawid zapierdziela za 10ciu.
Dzisiaj zniknęła już ściana dzieląca mały pokój  kuchnia. Koncepcja początkowa była inna - ściana na której znajdowały sie dwie pray drzwi ( od kuchni i pokoju) została zburzona całkowicie co dało efekt połączenia tych dwóch pomieszczeń odrazu z korytarzem a miały być zamurowane jedne drzwi drugie zostawione ale moim zdaniem lepiej - więcej miejsca.

ZDRADZE WAM TERAZ TROCHE DETALI KOLORYSTYCZNYCH :
Szafki do kuchni mamy już kupione - brązowe ADEL z IKEA.
Kolor ścian: szare
Podloga : jasne panele z białymi listwami na dole ściany.
Krzesła : czarne skórzane

NADAL NIEWIADOME :
kolor blatu : czarny czy biały ??
kolor stołu : czarny czy biały ?
kolor płytek tzw fartucha między szafkami stojącymi a wiszącymi

WIZUALIZACJA Z INTERNETU :


jak już blat wybrany to :


płytki między szafkami szare pod kolor ścian? czarne czy białe




                                        I TROCHE FOTEK Z DZISIEJSZEJ DEMOLKI                                         




                                               

                     

                   

A WCZEŚNIEJ BYŁO TAK :d 




CZEKAM NA WASZE OPINIE CO DO KOLORÓW ;)


Jeśli chcecie być na bierząco :

INSTAGRAM

17 komentarzy:

  1. Mi się z tych podoba najbardziej pierwsza wersja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały blat wygląda fajnie ;) powodzenia w remontach! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio mam obsesję na punkcie białych i jasnych wnętrz więc wydaje mi się, że biel będzie lepsza :)
    ciemne kolory we wnętrzu mogą przytłoczyć, a jak widzę chcesz dodać trochę przestrzeni w Waszym mieszkanku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym postawiła na biel :)
    i w blatach i w płytkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne meble w kuchni, albe gdybym teraz miała meblować to na 100% wybrałabym białe meble kuchenne. Biała kuchnia wydaje się większa i ogólnie jakoś tak chyba bardziej gustowna (moim zdaniem).

    OdpowiedzUsuń
  6. biały kolor rozjaśni kuchnię, więc wybrałabym biały blat, a szare płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam teraz remont kuchni,przeżywam to co Wy. Ja wybrałam jasne kolory i tylko ciemny akcent :)
    POzdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mi bardzo podobają się białe blaty, choć sama mam szare ;)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym wolała czarny blat. Biały to jakoś dziwnie. Szare płytki nieee. te płyty są "błyszczące"? Pamiętaj, że takie nadają się do pedantów. Nie wiem jacy wy jesteście, ale jeśli lubicie czystość i sprzątać po sobie, to będzie to ok.

    Ja mam czarny blat, w mojej rodzinie kilka osób ma czarny bądz brązowe, ja nie lubię białych, wiec to też kwestia gustu.

    Ty lubisz rózowy, to może np jakieś fioletowe płytki? Znajoma ma chyba własnie czarny blat i fioletowe ściany i kafelki. Ale ona ma połączoną kuchnie z salonem, więc wtedy to też inaczej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i pamiętaj, że zdjecia z katalogów bądz Internetu a rzeczywistość, to też duża różnica. Bo na zdjeciach wszytskie opcje sa ładne.

      Usuń
  10. ze względów estetycznych wybrałabym białe blaty, stół i szary fartuch :) w dodatku to nie prawda, że na czarnym widać mniej zabrudzeń, ponieważ nic w kuchni nie jest czarne, więc każda plama będzie tak samo widoczna na białym jak i na czarnym :)
    powodzenia w dalszych remontach!

    marcziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wybrala bym bialy blad i bialy stol i szare plytki ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bym wybrała czarny blat ... Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Ci poradzę tak : ze względu na to, że wielkiej przestrzeni to nie ma, więc
    1. Blat i płytki białe
    2. Stół również biały
    Wygląda to świeżo i optymalnie sprawia, że pomieszczenie jest większe. ;) Ma ten pozytywny "kolor" .:) Napisz koniecznie co wybrałaś.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biały blat według mnie bardziej rozświetla kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. trudne pytanie...ale wg mnie chyba bardziej biel....powiększy optycznie, nada blasku ;)

    OdpowiedzUsuń