poniedziałek, 17 marca 2014

Powiększenie rodziny...

Nie nie jestem w ciąży ha :D Jak wiece lub nie mam psa Yorka, wychował się od małego z kotem i kocha go nad życie. Niestety kot nie należy do mnie i będą musieli niedługo się rozstać ( jak w końcu remonty dojdą końca a my się wyprowadzimy). Tofi jest bardzo towarzyskim i kochanym  jak na Yorka psem - nie jest wrednym małym szczekającym gnojkiem. Mysłałam o kupnie drugiego psa , ale wiem, ze jak będę chciala wyjechać na wakacje to marne szanse , że znajdę opiekę nad dwoma.

Co powiecie o śwince morskiej ??? Patrzcie co znalazłam <3









21 komentarzy:

  1. haha pies i świnka morska na pierwszych zdjęciach wyglada mega slodko! :)
    tak w ogóle to zazdroszczę pieska ja zastanawiam się nad kupnem yorka miniaturki moja siostra cioteczna ma jest przecudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze świnki morskiej też może być dobry przyjaciel ;) Zdjęcia są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak świnki morskie są bardzo fajne, milutkie i w ogóle. ALE kiedyś miałam świnkę morską i niestety, ale nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. słodziaki...piesek i kotek też :)) ja mam dwa chomiki i są przeurocze

    OdpowiedzUsuń
  5. p.s. narzeczony ma dwa yorki - mamę i córkę..są świetne, towarzyskie i zacałowałyby na śmierć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki kot:) A świnka wygląda jak mały York!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodziaki. :) Dla każdego z osobna ugłaskania ode mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam świnkę morską.; ) A na tym jednym zdjęciu przy psie to ta świnka jest troszkę nie proporcjonalna i nie spotkałam się z teką wielkością świnek morskich.:P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajne zwierzaczki:) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. SO adorable! I want a puppy <3

    Come by soon!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam Yorka, traktuję go jak najważniejszego członka naszej rodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo trudno dobrze wychowac swinkę morską- są raczej dzikie i ieufne
    Jako kompana do pieska polecam króliczka albo właśnie kotka skoro lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na koty mam alergie wiec odpada poza tym dostalabym szalu sprzatajac jego siersc

      Usuń
  13. słodziaki <3 uwielbiam yorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pies=najlepszy przyjaciel :)

    OdpowiedzUsuń
  15. słodkie zwierzaki :))
    http://vogue-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń