poniedziałek, 28 października 2013

6 lat

Wczoraj z moim narzeczonym styknęło mi 6 lat bycia razem. Przez tak długi okres czasu robiliśmy razem już chyba wszystko i wszędzie w nasze rocznice więc tym razem pojechaliśmy do zoo do Wrocławia. Za każdym razem kiedy jestem w zoo mam z tego mega frajde, tak było i tym razem szczególnie, że wrocławskie zoo ma sto razy więcej gatunków zwierząt niż nasze poznańskie.

Oczywiście muszę się pochwalić pierścionkiem , który dostałam z tej okazji i przy okazji pokarzę Wam zaręczynowy , bo mam go juz ponad rok a nikt na blogu go nie widział :P i żeby nie czuł się zapomniamy pierścionek , który dostałam od niego w wieku lat 16 :P

1. prezencik



2. zaręczynowy , otwierany z grawerem w środku



3. pierwszy nabytek



i oczywiscie foteczki jak byłam ubrana - jak na daleką podróż sportowo :P















POZDROWIENIA OD KOLEGI MAŁPY ;d

36 komentarzy:

  1. Słodkie <3
    Ubierasz się bardzo stylowo :3 Życzę szczęścia ;p
    pozdrawiam xD

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozpieszcza Cię ten Twój luby :) Piękne błyskotki !!! :D Gratuluję stażu, ja jestem zamężna a znamy się w sumie (licząc po ślubie i przed) trochę ponad 3,5 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale slicznosci!
    najpiekniejszy ten pierwszy mój wymarzony :)
    a ten z grawerem na zaręczyny o rany zazdroszczę :)
    u mnie by było 6 lat w marcu, niestety los tak chciał że się rozstaliśmy, szkoda tyle lat :/
    Wam życzę wszystkiego najlepszego i szczęścia przede wszystkim ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. really gorgeous ring ((:
    http://thelittlefashionistafx.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne pierścioneczki :-) ciekawe kto lubemu pomaga wybierać :D

    ostatnie zdjęcie mnie rozwaliło :O hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje tych 6 lat ;)

    sliczne zdjecie i super bylas ubrana.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje i duzo szczęścia życzę:)

    ostatnia fota mnie rozbawiła aż do łez:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie cudeńka ;)
    Dużo szczęścia i wytrwałości Wam życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw bardzo fajnie dobrany, a ostatnia fota wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję stażu ;) Ślicznie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. haha. umiałam się z kolegi :) gratuluję tyle lat razem :) fajne pierścioneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęścia! :) Ja mam tego pecha że wypadł mi wczoraj diamencik z zaręczynowego :( No ale teraz i tak obrączka ważniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję i życzę Wam dużo szczęścia! :*
    pięknie razem wyglądacie, a pierścionki są prześliczne :)
    no i ostatnia fota mega! ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego dobrego dla Was ;>> śliczna z Was para, pasujecie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. The ring is just too beautiful.,
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego Wam życzę :)
    Ostatnie zdjęcie rządzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i życzę żeby tych latek było dużo, dużo więcej :) Btw. śliczne pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczny pierscionek:) gratuluje i zycze kolejnych lat razem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje. Obyście długo byli szczęśliwą parą. Śliczne pierścionki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Unas joyas muy bonitas !!!
    Besos
    Esperanza
    http://22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. super gratuluję i zyczę szczęścia
    Bradzo spodobał mi się ten piersionek zaręczynowy otwierany- z czego on jest wykonany, nie wiesz gdzie został kupiony? chciałabym kupic taki przyjaciółce na urodziny - jesli nie był zbyt drogi oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Kruku był kupowany i na tym kończy się moja wiedza :P

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  22. Gartulacje :-)
    Ja tez jestem z chłopakiem już prawie 7 lat, ale zaręczać się nie zamierzam :P
    Dużo dużo szcześcia!

    pozdrawiam :-) i zapraszam : feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje rocznicy :) Piękna para i pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten pierścionek zaręczony z grawerem - coś wspaniałego! :)
    Gratuluję tylu lat i życzę wielu, wielu następnych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje i dużo szczęścia! Ślicznie wyglądacie razem. Trafiłam na Twój blog niedawno i bardzo mi się podoba, do tego po zdjęciach z okna poznaję, że mieszkasz bardzo blisko mojego dawnego miejsca zamieszkania, zatem działa sentyment :) Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Małpa - mistrz!:-D Gratulacje - 6 lat- zwłaszcza na związek zaczęty w tak młodym wieku, to kupa czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne pierścionki.... tworzycie piękną parę.... mi już niedługo stuknie 5 latek z moim narzeczonym :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne pierścionki ♥ gratuluję tylu latek! :) ślicznie wyglądałaś
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne błyskotki zwłaszcza pierścionek zaręczynowy, bardzo pomysłowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku jak Kochanie! <3 Wy jesteście tacy słodcy razem.;) Mogłabyś zrobić posta jak się poznaliście?;> W jakich okolicznościach dostałaś pierwszy pierścionek? O zaręczynach? Bardzo bym prosiła.:)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wprowadzimy sie na nowe mieszkanie napewno o tym pomysle ;)

      Usuń