piątek, 25 października 2013

POZNAN CITY CENTER otwarcie

W Poznaniu otworzyli kolejne centrum handlowe , tym razem połączone z PKP. Chcialam isc rano na otwarcie i dobrze , ze nie poszlam bo jak zobaczyłam potem filmik z ludźmi a raczej BYDŁEM, które leci jak ślepe ... wstyd !
Poszłam za to po tym jak załatwiłam naprawę auta ( i znowu dupa z lustrzanką bo ponad tysiak pojdzie zn na Peugeota ;/) a i tak było pelno ludzi. Masakra ! Nawet nie bylo jak dobrze zrobic fotek bo stale ktos wchodzil w kadr. Kliknelam kilka fotek telefonem.

Jesli chodzi o sklepy to standardowo H&M, Sinsay, Mohito, Cropp, House - skorzystałam z przeceny i kupiłam jeansową kurtkę i portfel, Terranova- kupiłam dwie czapki i w sumie wszystko to co w Malcie.



bluza- ALLEGRO
jeansy-BERSHKA
trampki-CARRERA









jeansowa kurtka i portfel za pół ceny z housa, czapki z terranovy


30 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta kurtka i szara czapka :D

    http://vogue-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda to City Center *u*
    cudne zakupyy :)
    http://jujuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa takie otwarcie ;)
    I na pewno dużo promocyjnych cen ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wedlug mnie otwarcie jak otwarcie ,a centrum jutro nie zamykaja wiec mozna isc w kazdy inny dzien kiedy bedzie mniej ludzi.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy :)
    Fajnie wygląda ta nowa galeria :D

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. The building is so beautiful. :)
    I loved your sweatshirt..
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, wyglądasz przepięknie i cudowne czapeczki :)
    PS. Ja niestety dziś bez pięknego zapachu soft blanket ponieważ jestem w odwiedzinach u rodziców :) Ale już w niedziele wracamy z ukochanym do domu więc na pewno będę się delektować jego zapachem :) A "Twojego" zapachu jeszcze nie mam w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluza *,*
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. smieszą mnie takie spędy ludzi na otwarciach galerii , sklepow, haha jak by był koniec swiata zaraz;;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluza ;)
    a co do bydła w sklepach... standard.
    Ostatnio w Katowicach również było otwarcie galerii - komentować nie będę.

    pozdrawiam i zapraszam, pldesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. This is such a great sporty outfit, you look terrific!

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę się wybrać do tego centrum :P

    julaijejoutfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kurtka : Zapraszam na rozdanie : wicy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajną masz bluzę no i jak zwykle ślicznie wyglądasz ;)
    treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadka Maybelline Color Sensational w kolorze 140 Juicy Bubblegum.

    OdpowiedzUsuń
  16. oh that shopping center looks really cool, wanna go shopping there!
    and cool stuff

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne czapki :) Ja poluję na czapkę Lany na Showroom'ie z napisem Stressed, depresed, but well dressed :> Jest boska
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne ciuchy <3333333

    http://isolated-from-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow :) jaki fajny :)
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, fajne centrum.;) Ładnie wyglądasz.:*

    http://3.bp.blogspot.com/-sJJDxcXZbXA/UO2z-0H1guI/AAAAAAAAAC0/fD6Y26KnjOk/s1600/Facepalm.png

    OdpowiedzUsuń