czwartek, 17 października 2013

PONAD TYSIĄC

"PONAD TYSIĄC" - jak to brzmi ;) A jest już Was ponad tysiąc. Tysiąc obserwujących. Tysiąc czytelników ;) Bardzo sie z tego powodu cieszę i nie ukrywam , że dawniej planowałam zakup lustrzanki jak na końcu pokażą się trzy zera ... ;> Może nie wierzyłam , że kiedyś tak będzie? Dziś znowu w roli sprzętu fotografującego samsung galaxy s4. Doszłam do wniosku ,że zdjęcia są spoko i myślę lustrzanka czy zajebisty telefon ... ( bo ten jest Dawida )










na koniec specjalnie fotka paznokci bo kupilam ostatnio lakier w "naklejkach" 
i chcialam odradzic bo beznadzieja odchodzi na drugi dzien ;/



koszt 14 zł w HEBE naklejek 16 wiec w zasadzie na jeden raz 
a odchodza na drugi dzien ;/


sweter- WGO
spodnie- BERSHKA
koturny-ALLEGRO
kurtka-allegro





46 komentarzy:

  1. fajny zestaw:) życzę dalszych obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny look
    botki cudne

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ! :D
    fajna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolor spodenek <3 całość dobrze wygląda :>
    so cool <3
    i'm following :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje :))

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ! ;p

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje ! życzę następne 1000 :D

    galaxyberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze piękna :) No faktycznie naklejki niewypał

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Śliczne buty, piękne włosy <3 http://soclothe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje :)
    fajne połączenie różu z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam połączenie jasnego różu i szarości! Świetnie wyglądasz!

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice pics, the detail on shoulders look so nice... :)
    Don't forget to join my sunglasses giveaway.
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/10/mignon-mignon-sunglasses-giveaway.html?m=0
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam połączenie różu i szarości, świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna stylizacja :) nawet te różowe spodnie :D mimo że różu nie cierpię :)

    http://feel-glorious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow wynik niesamowity , gratuluję

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje :)! ale ten przyklejany lakier fajnie wygląda.

    http://sarabrych.blogspot.com/ <-zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. byłam tutaj ostatnio i zgubiłam adres ;P dodaję do faworytów u siebie do linków na blogu, aby tego nie powtórzyć ;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. fenomenalnie wyglądasz :)
    subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. you look so so beautiful! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  20. gratki :D
    tych naklejek nie miałam - ale już na pewno ich nie kupie :D
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! :) Śliczny sweterek i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :) śłicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Felicidades por los 1000 seguidores !!!
    Me encantan las fotos con las hojas del otoño !!!
    Besos
    Esperanza
    http://22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. lovely look, nail color is so cool<3

    OdpowiedzUsuń
  25. you look so pretty in the pale pink pants :)
    following you now on gfc,maybe you want to do the same? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jako wielbicielka i pasjonatka fotografii zdecydowanie doradzam Tobie lustrzankę ;) Jednak jakość i kolory z lustrzanki są nieporównywalnie lepsze od najbardziej wypasionego telefonu ;) Do powstania dobrych zdjęć potrzebna jest oczywiście też osoba, która będzie umiała tą lustrzanką się posługiwać ;) Twoje zdjęcia są bardzo ładne, ale z mojego punktu widzenia czegoś im brakuje. Ja widzę, że są z telefonu, mają szumy i taką charakterystyczną poświatę :)

    Gratuluję Tobie 1000 obserwatorów, ja również dołączyłam do tego grona. Przyciągnęła mnie Twoja piękna uroda, odezwało się we mnie oko artysty :P Z wielką chęcią zrobiłabym sesję takiej dziewczynie jak Ty ;) Poza tym bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, dlatego zostaję na dłużej. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful outfit sweetie, your sweater is fabulous :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 1000 gratuluję i mam nadzieję, że mi też kiedyś uda się osiągnąć taki wynik.
    Śliczną bluzkę masz na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wyglądasz. :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne zdjęcia i stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moglabys podac link do botkow? :) albo nazwe sprzedajacego?

    OdpowiedzUsuń