poniedziałek, 21 października 2013

obiecany post - MÓJ POKÓJ

Długo obiecywany post mój a raczej nasz pokój. Mieszkam w nim z chłopakiem a raczej narzeczonym (od roku) i nie mogłam zabardzo urządzić go tak jak chciałam. Nie mógł być zbyt cukierkowy jak bym chciała i nie do końca tak mi się marzyło ale urządziliśmy go za własną kasę wiec na tyle ile było nas stać na tyle mogliśmy sobie pozwolić. Nie ma białych mebelków bo wolałam jasną brzozę ( ze względu na słabą jakość białych ).

Wszystkie meble są z IKEA :

1. Łóżko ( rama łóżka MALM 550 zł plus materac ok 500zl) dywaniki IKEA 60zł wisząca półka nad łóżkiem IKEA ( koszt nie wiem - są z mojego starego pokoju ) narzuta PEPCO 80zł


2. OKNO NUMER JEDEN (mamy dwa w pokoju)
mini komódka EMPIK 20zł , świeczniki, kwiatek - IKEA



nieciekawy widok z okna - mieszkamy w kamienicy w centrum Poznania 

3. SZAFKA POD TV IKEA 100 zł plus koszt kartonów
to co wisi na ścianie to moja twórcza laurka dla Dawida z okazji 18stych urodzin :P






3. trzydrzwiowa szafa - bardzo chcialam żeby były tylko 2 skrzydła bo ta jest duża i nieładnie wygląda ale nie było opcji żeby pomieścić Dawida ciuchy jak ja się rozłożyłam 
IKEA system BESTA  710 zł , w zasadzie jest to regał a nie szafa na ubrania ale dobraliśmy do niej drzwi bo koszt szafy z przesuwanymi drzwiami to wiadomo koszt minimum tysiaka  jest płytka bez wieszaków więc musiałam osobno kupić wieszak na marynarki 




4. centrum Dawida , w którym spędza większość czasu
 xbox +fifa = zadowolony facet
SZAFKA IKEA 200zł plus koszt kartonów




5. komoda również z IKEA też z mojego starego pokoju 80 zł




6.komoda MALM Dawida 200zł


7. stół  IKEA 300zł plus drugie okno :P widok ciut lepszy na liceum



Przydałoby się jakieś oświetlenie , nie jetem specem od lamp ale znalazłam fajną stronkę , na której można kupić świetne lampy wybór jest naprawdę duży klikajcie tutaj












8 mój kosmetyczny skromny kącik 
półka IKEA nie wiem w jakiej cenie bo również pochodzi z mojego starego pokoju

MARZY MI SIĘ TOALETKA Z LUSTREM <3
ale narazie brak funduszy ;/ zepsuło mi się auto i czekają mnie kosmiczne koszty



9. wieszak na marynarki, które nie mieszczą się w szafie
IKEA chyba 80zł
wiszące półeczki w kwiatki IKEA 30 zł



Tak właśnie mieszkam, nie jestem bogata , więc szału może nie robie.
Ale i tak jestem zadowolona z tego , że jako tako studiując dziennie udaje nam się utrzymać zwłaszcza, że ze strony rodziców nie mam pomocy ( a raczej matki bo ojca już nie mam ) .




A KTO ZGADNIE CZEGO ZNACZĄCEGO BRAKUJE W POKOJU ( bo jeszcze nie było czasu "tego"
kupić) TO MA ODEMNIE PREZENT NIESPODZIANKE !!!

kto pierwszy ten lepszy :D

                                                   więc??? 
ZAGADKA ROZWIĄZANA - BRAK FIRANEK ;) 

66 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie! Znam ten problem kiedy nie może być wszystko na słodko ze względu na męża (Tż) :P

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku :)) milutko się oglądało :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow cudowne mieszkanko!
    najważniejsze ze wasze, jesteście na swoim sami na to zapracowaliście, podziwiam kochana ;*
    a urządzone jest naprawdę pięknie i bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. okropnie, nic do siebie nie pasuje..

    OdpowiedzUsuń
  5. super gniazdko:)
    a ten twój różowy kącik słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super urządzony pokój. Bardzo mi się podoba :)
    mnie właśnie teraz czeka przeprowadzka do innego mieszkania, w którym będę mieszkać tylko z moim chłopakiem. Zobaczymy jak się urządzimy, może wezmę trochę inspiracji od Ciebie :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest Wasze mieszkanie czy tylko wynajmujecie pokoj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wynajmujemy całe mieszkanie ( ale nie sami) a to jest nasz pokoj.

      Usuń
  8. Super pokój. Widzę śliczne kaktusy ( uwielbiam!) i jaki porządek w szafie. Chyba nie masz biurka , ale nie jestem pewna :)
    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny pokoik, bardzo przytulnie ! :) bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się urządziliście :) Wszystko wygląda bardzo przytulnie! Myślę, że brakuje jakiegoś większego lustra? Czy chodzi o coś innego? :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Przytulnie macie :) Bardzo mi się podoba Twój kącik :) Uwielbiam cin cina :D A ulubione miejsce Twojego faceta to kopia kąciku mojego :D tv, xbox i po chłopaku :D Jak dla mnie wszystko co niezbędne jest :) Na zdjęciach nie widać komputera i szafki nocnej, ale to chyba nie o to chodzi, co? :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest laptop ,tablet i inne sprzety schowane, stolika nocnego nie mam gdzie ustawic niestety ale nie to mialam na mysli :P

      Usuń
    2. Tak myślałam, że laptop gdzieś schowany :D To może chodzi o firanki? hehehe :D

      Usuń
    3. BRAWO ! NIE MA FIRANEK ! napisz do mnie na meila albo fejsa ;) ustalimy szczegóły

      Usuń
    4. Wow! dzisiaj chyba jest mój szczęśliwy dzień :D Drugi raz coś wygrałam :D Już piszę maila :)

      Usuń
  13. przytulnie macie:)
    hmm brakuje laptopa?czy może jakiegoś zwierzaka?;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ani tego ani tego :P Laptop jest i zwierzak tez jest schowani :P

      Usuń
  14. Bardzo fajny pokój :) Podoba mi się, że dodałaś swoje różowe akcenty w pokoju, całość wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pokój. Bardzo chwalę taka postawię, że sami się utrzymujecie :)
    Ale widać, ze tam kobieta mieszka dużo akcentów różowych :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki ładny!
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie i dziewczęco u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie i klimatycznie urządzone mieszkanko, same ciepłe kolory :)

    pozdrawiam feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello from Spain: great house. I like very much your decoration. keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo skromne i fajne mieszkanko ;)) wydaje się bardzo ciepłe i pełne miłości ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz po prostu urocze mieszkanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ladne mieszkanko , tak milo i uroczo.;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow jak dla mnie wszytko jest idelanie dobrane, tyko pozazdrościc :)

    OdpowiedzUsuń
  24. gustownie, dużo różowego w dodatkach, tak jak lubię, urocze są te świeczki ,fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. so much pink, i love it! your room is sooooo cute <333

    would you like to follow each other? check out my blog, i will be so glad if you like it! :)

    x
    dahi

    OdpowiedzUsuń
  26. jak ja lubię ozdoby pierdółki.... jakie masz słodkie doniczuszki i piękne kalanchoe różowe..... ślicznie kwitnie....

    OdpowiedzUsuń
  27. wow...Such a beautiful room! One does not need to be super rch to have a lovely, homely place..wow!

    Jenny’s Bicycle-Indian Fashion Blog!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny pokoik, pasuje do Ciebie :)
    Pozdrawiam cieplutko :):);)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne mieszkanko a pierwsze co to rzuciała mi się w oczy podusia , jest cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post! And lovely blog!

    www.DeluxeFashionista.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uroczy pokój , mi się baardzo podoba :)) Dużo różowych detali , ja u siebie z większości różu zrezygnowałam na rzecz mojego B :P :P

    OdpowiedzUsuń
  32. jak ładnie :)
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. uroczy pokoik, wszystko mi się podoba! super :) słodziutki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super pokój.. :) Widać, że Ty w nim królujesz.. :D

    OdpowiedzUsuń
  35. O fajnie :D chociaż i tak duuużo różu xD

    http://vogue-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. super cute...your room is lovely..loved all the colors!! :D

    http://myglossyaffair.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny pokój, nigdy bym nie pomyślała, że połączenie błękitnego i różowego da tak świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo przytulnie tam u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie urządzone mieszkanko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznie sobie urządziliście to mieszkanko :)
    bardzo przytulny, klimatyczny pokoik :)
    ja również mam prawie wszystkie meble w domu z IKEI ;d

    OdpowiedzUsuń
  42. cute~ love the pops of color x
    www.vicariousLA.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie urządzony, również bardzo lubię dodatki i meble z IKEI :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystko ok, ale nie lubię niebieskiego koloru ścian, bo to bardzo zimny i ponury kolor.
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. przytulnie i pięknie, świetny kącik dla dwojga ;-)
    pięknie urządziłaś!

    OdpowiedzUsuń