środa, 23 października 2013

na luzie

Coraz bardziej szare i czarne odcienie zaczynają wkupiać się w moje łaski ;) Może dlatego , że pasują do wszystkiego i na każdą okazję a może to kolejny etap w mojej "modowej" dojrzałości - nie wiem ale szara luźna bluzka z tiulową falbanką na dole bardzo przypadła mi do gustu i napewno nie raz po nią sięgnę .

P.S u Was tez taka piękna pogoda ? Jak wspaniale móc założyć znowu baleriny ;>










TUNIKA -allegro
LATEXY-allegro
BALERINY- deptak


Przy okazji chciałam Wam polecić świetny fluid , który wczoraj kupiłam !

GOSH Natural Touch mój odcień to 36IVORY 
perfekcyjnie wygląda po nim twarz ;)



54 komentarze:

  1. really lovely outfit
    http://thelittlefashionistafx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I like your sweater. The necklace is fabulous. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. W HEBE NA PROMOCJI 35 ZŁ a cena normalna to prawie 70 ;)

      Usuń
  4. Wow you look so pretty! I love this look on you! The top is really pretty and I adore your necklace!

    XO Imke

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie można dostac ten podkład?

    OdpowiedzUsuń
  6. masz przepiękne oczy!;>>

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo wyglądasz :) Uwielbiam szarości za ich uniwersalność. Twoja tunika jest szalenie ciekawa dzięki temu wykończeniu. I u mnie też tak ciepło, 22 stopnie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super biżuteria! U mnie też tak cieplutko <3 szkoda, że od nowego tygodnia ma się popsuć ;( Widzę bardzo dietetycznie :D Ślicznie wygląda Twoja cera chyba będę musiała zainwestować w ten podkład ;) Eh Poznań...tęsknie za nim ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zestaw :) pogoda idealna na baleriny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz ;) Cudowny naszyjnik ;))) A pogoda ładna aczkolwiek balerin już chyba nie ubiorę, jestem zmarzluchem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna ta tuniczka- uwielbiam takie sweetaśne ubranka!!!! slicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku jaka jesteś drobniutka :) wyglądasz świetnie :) pięknie wyglądasz w takich delikatnych kolorach :))

    http://subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta bluzeczka :) Jakaś Ty drobniutkaa! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. trzeba korzystać z ostatnich słonecznych dni :) fajna stylizacja, wisiorek mi się bardzo podoba :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jesteś:** Boska stylizacja

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię luźne stroje. Czuję się w nich najlepiej. Wyglądasz wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie kupiłaś ten wisiorek ? ;)
    U mnie strasznie wieje i nie jest za ciekawie :<
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. o jajku ślicznie wyglądasz .. Tak u mnie również śliczna pogoda .. !
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam czarne ubrania! ładnie wyglądasz :)

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja... :)) Taka na każdą okazję, a jednak jest niebanalna... :))
    Pozdrawiam i obserwuję ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie wyglądasz :) jutro wstąpie do HEBE i zobacze czy są takie :)

    feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnie :)
    ładnemu we wszystkim ładnie :)
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. o tak pogoda jest piękna, co jest bardzo dziwne zważywszy na to, że jest październik. ;) wyglądasz naprawdę ślicznie, wręcz powiem, że wiosennie ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. aleś Ty śliczna *.*
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny naszyjnik *,*
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. you are so pretty. I love the top. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  27. a jaki podkład masz na buźce na tych zdjęciach?
    bo też wygląda idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny zestaw i ogólnie ładna jesteś :))
    http://pollylilyloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka chudzinka ! Śliczna jesteś ! ;33
    wpadnij do mnie w wolnym czasie ;3

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteś prześliczna ;)
    serdecznie zapraszam: http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznotka :) Pasuje Tobie na tunika- jest słodka :) U mnie również jest cieplutko i się bardzo cieszę z tego powodu :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cute look dear ! Follwed you on GFC & Bloglovin, waiting for you to follow back!

    Do visit my blog & if you like, follow me on GFC, Bloglovin & Facebook, leave a comment & I'll surely follow back! Have a lovely day!

    Feisty Fox Diaries

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna jest ta bluzka :) U mnie w szafie też same ciemne odcienie. Świetny blog, będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  34. your brown hair, fresh face and cute smile with your outfit style make you very attractive,

    Movie Star Jackets | superstars jackets

    OdpowiedzUsuń
  35. Jej pięknie tutaj wyglądasz tak wdzięcznie, słodko i dziewczęco. Bardzo w moim guście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny wisiorek??? Gdzie kupiłaś? Jak możesz to daj link
    Proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny wisiorek ;-) Gdzie kupiłaś? Jak możesz to daj link
    Proszę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyna robiła mi na zamowienie na zamowienie

      Usuń