sobota, 8 grudnia 2012

korean style

Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza więc coraz więcej czasu spędzam przed komputerem - wiąże sie z tym poszukiwanie nowych stron z ciuchami ;) Bardzo przypadł mi do gustu korean style dlatego też chciałam pokazać wam pewną stronę , na której wydałabym całą swoją wypłatę ( gdybym zarabiała :P )
http://www.efoxcity.com/

Mają tu śliczne sexowne sukienki - sylwester niebawem a ja nie mam pomyslu w co się ubrać :


A jeśli nie macie pomysłu na prezent dla chłopaka pokarzcie mu świetnie tanie skórzane kurtki skórzane napewno coś  sobie wybierz

I oczywiście kurtki dla was w mega niskich cenach jak dla mnie


Kilk amoich propozycji :


24 komentarze:

  1. rzeczywiście ciekawe ciuszki :)
    nigdy wcześniej nie słyszałam o tej stronie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny sklep :) uwielbiam taki słodki japoński styl

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Ciuchy naprawdę fajne, bardzo fajne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się twój blog :)
    + piszę książkę, zapraszam na 8 rozdział http://niezniszczalnaa.blogspot.com/2012/12/szkolenie.html
    ucieszyłabym się z komentarza, ponieważ jako młoda pisarka, zależy mi na tym... z góry dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoooba mi sie! :D Pozdrawiam i zapraszam na nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten musztardowy sweterek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta bluzka z 1 zdjęcia :)
    Dziękuję za odwiedziny i równiez zapraszam na swój konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę, zawsze mi sie podobały wlasnie te korean/japan style, ale zawsze boję się coś zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. masz super bloga ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. świetny blog ! Lubisz pisać lub dostawać listy, pocztówki drobne upominki ? przyłącz się do akcji na blogu http://is-charlie.blogspot.com/ ZAPRASZAM :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Great selection !!

    Love your yellow sweater :)

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  12. biala sukienka cudowna;)
    mega sexy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. na allegro czasem obserwuję aukcje koreańskie, nie wiem czy dokładnie ta firma, nigdy nic niestety nie zamówiłam bo przesyłka droga :(

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko bardzo mi się podoba, ale chyba najbardziej pierwszy sweterek i sukienka;))

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście śliczne, a najlepsza jak dla mnie ta biała:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko pięknie wygląda, jest jedno ale.... ich sukienki dla nas są najwyżej tunikami :) Niestety, ich modelki są niskiego wzrostu i na nich sukienki wyglądają super. Kilka razy już się na to nacięłam :) Dla niskich dziewczyn polecam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zółty sweterek i naszyjnik bardzo mi się podobają:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie ciuchy, mnie ten styl też się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. KONKURS! Serdecznie zapraszam Cię na konkurs z okazji ROKU mojego bloga. Do wygrania paletka SEPHORA i CHARMSY.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń