poniedziałek, 3 grudnia 2012

PLANY NA SYLWESTRA

Hej kochane ! Jak tam Wasze plany na sylwestra ? Wyjazd w góry , bal czy może domóweczka? ja w tym roku wybrałam opcje w NIKU - impreza z djem , jedzenie i tor z kręglami na całą noc dla mnie , chłopaka i jego kuzyna z dziewczyną ;) Byłam własnie wpłacić resztę pieniędzy i odebrać zaproszenia więc przy okazji pstryknęłam kilka fotek ;)









PROPOZYCJA NA KOLACJE : HOT DOGI Z OGÓRKIEM I PRAŻONĄ CEBULKĄ  PLUS KAKAO 


 A TO MOJA WPÓŁLOKATORKA , KTÓREJ WAM JESZCZE NIGDY NIE POKAZAŁAM



spodnie 80zł+ koszula 50zł + cardigan 70zł+ lity 90zł+ kurtka 150 zł + szalik 50zł + nauszniki15zł+ rękawiczki 16zł = 471zl

.....................................................................................................
tagi; pudrowe spodnie, różowe spodnie, spodnie pudrowy róż, spodnie stradivarius, lity, zamszowe lity, beżowe lity, nauszniki, szalik louis vuitton, chusta lv, norweskie wzory, ghotic, kurtka house, łaty, kurtka z łatami, sweter stradivarius, koszula z żbotem , koszula cross

9 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci, że masz już plany na sylwestra :( ja jak co roku mam problem i do sameg końca pewnie nie będę wiedziała jak spędzić tą noc :( Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz ;)
    Ja niestety jeszcze nie mam planów, ale Tobie życzę udanej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. planów na Sylwestra aż za dużo, nie wiadomo na co się zdecydować :)

    Twoja kolacja zwaliła mnie z nóg :))) Taki hot-dog plus kakao równa się mieszanka wybuchowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można kupic te butki ? Są genialne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. faszjonelka spod tesco, ulala, klasa kochanieńka:*

    OdpowiedzUsuń
  6. very nice look .. i follow you!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ze sobą połączyłaś kolory! dla mnie bomba! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń