sobota, 1 grudnia 2012

Buty idealne

Dzisiaj poszukiwałam dla siebie idealnych butów ... cięzko dogodzić moim stopom więc poszukiwania nie były łatwe i niestety skończyły się kupnem złotej świecącej spódniczki... szukałam bardzo wysokich koturnów znalazłam idealne ze złotymi zamkami niestety albo nie było mojego rozmiaru albo zamek był uszkodzony... Przeszukałam wszystkie galerie handlowe i nic więc zostały mi poszukiwania na allegro.








 oj znowu KFC ;>

                                 nowa złota spódniczka w pocieszeniu za buty

sweter 35zł + tregonsy 70zł +naszyjnik 20zł= 125zł
........................................................................................................................................................

złota spodniczka, brokatowa spódniczka, spódniczka zlote zamki, zloty zip, zlote zamki, morelowy sweter, brzoskwiniowy sweter, plecioy sweter, naszyjnik vintage, zloty naszyjnik, kfc

9 komentarzy:

  1. A co z konkursem? http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/konkurs.html Kto wygrał ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisalam w komentarzu pod konkursem napisze to zaraz w poscie

      Usuń
  2. Ta spódniczka jest raczej srebrna :P
    Masz bardzo ładny sweterek! Podoba mi się jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódniczka jest 100% złota niestety tak jak narzekam w każdym poście moj aparat przeklamuje kolory potrafi z zielonego zrobic niebieski i jak widac ze zlota srebro

      Usuń
  3. Great post !

    Love your wedgies :)

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka świetna!
    na zdjęciu rzeczywiście bardziej wygląda na srebrną niż złotą ;)

    OdpowiedzUsuń